استراتژی های قدیمی فروش، نخ نما شده است
اجتماعي
بزرگنمايي:
نسیم گیلان- روهام قلیچی، شناسایی فضای بازار با روشهای نوین را گام اول در فروش حرفهای دانست و افزود: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود.
وی با بیان اینکه استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخنما شده است، ادامه داد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان خاطرنشان کرد: اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود، زباله تولید کرده ایم.
قلیچی، تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.
-
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱:۲۸:۲۹ PM
-
۸۰ بازديد
-
ایسنا
-
روهام قليچی
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/109639/