نسیم گیلان

آخرين مطالب

تهدید، جدایی، استعفا؛ استراماچونی مثل انبار باروت مقالات

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان -
تهدید، جدایی، استعفا؛ استراماچونی مثل انبار باروت
١٢
٠
ایران ورزشی / متن پیش رو در ایران ورزشی منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
خبر جدایی آندره استراماچونی از ایتالیا به ایران مخابره شد. ظاهرا سرمربی استقلال ومدیربرنامه هایش خود این خبر را به رسانه های محلی داده اند. آیا این خبر واقعیت دارد یا استرا درپی گرفتن امتیازتازه است؟ زمزمه ناراحتی آندره استراماچونی از وضعیت موجود از هفته ها قبل شنیده می‌شد. به خصوص آن روزها که او عذر 2 بازیکن تیمش (محسن کریمی و رضا آذری) را خواست اما تصمیم گیران باشگاه استقلال بعد از چند روز این بازیکنان را به تمرین بازگرداند تا استرا دوباره آن ها را تست کند. از همان رفتار ها می‌شد فهمید که میان باشگاه استقلال و سرمربی جدید برسر جذب بازیکنان جدید اختلاف هایی وجود دارد وظاهرا یارگیران باشگاه استقلال نمی‌توانند خواسته های آقای سرمربی را برآورده کنند. بعد از آن ماجراها که دلالت بر اختلاف نظرها داشت، یکی از خبرنگاران نزدیک به سرمربی استقلال که گفته می‌شود با فدریکو پاستورلو مدیربرنامه های مرد ایتالیایی نیز در تماس است خبر از جدایی احتمالی این مربی به دلیل خلف وعده های باشگاه استقلال داد.
این خبرنگار ایتالیایی که با پاستورلو درتماس است در گزارش خود به برخی کاستی ها در زمان مربیگری استراماچونی دراستقلال اشاره کرده که مهم ترین آن بازگشت میلیچ، مدافع مد نظر ‌آبی ها از فرودگاه به کرواسی است. میلیچ ظهر دوشنبه در شرایطی وارد ایران شد که مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند برای او ویزای فرودگاهی تهیه کنند و نتیجه آن شد که مدافع کروات مد نظر باشگاه که به خواست استراماچونی به ایران آمده بود ساعاتی بعد در میان بهت وحیرت همگان فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد کشورش ترک کند.
این اتفاق باعث شد تا استراماچونی به شدت از ماجرا دلخور شود وساعاتی بعد نیز ماجرای انتشار خبر جدایی از سوی یک خبرنگار ایتالیایی پیش بیاید تا کانون استقلال باز هم دچار تزلزل و حاشیه شود. درحالی که شاید همه چیز آماده و مهیای بهتر شدن اوضاع بود و این طور به نظر می‌رسید که استقلال با آرامشی مطلوب درحال آماده سازی برای حضور دررقابت های لیگ برتر است اما خبرجدایی احتمالی استراماچونی از استقلال و فرصت 2 روزه ای که او برای برآورده شدن خواسته هایش به باشگاه استقلال داده، این تیم را وارد دایره ای ازبحران کرده است.
البته برخی جریان های خبری موضوع ناراحتی و دلخوری استراماچونی را با جدایی علی خطیر، یکی از مسئولان سابق باشگاه استقلال بی ربط نمی‌دانند اما بعید است که آقای سرمربی به خاطر این موضوع بحث کناره گیری اش از سرمربیگری استقلال را مطرح کرده باشد و اساسا حضور خطیر نمی‌توانست در ورود وخروج بازیکنان چندان اثر گذار باشد، تا این حد که کار به تهدید های آقای استراماچونی بکشد. شاید سرمربی ایتالیایی به دلیل آنکه خطیر مقدمات حضورش در ایران را فراهم کرد، مراوداتی با این مسئول برکنار شده داشت اما باور اینکه یک ایتالیایی به خاطر علی خطیر که عمر ارتباط شان به چند ماه می‌رسد تهدید به کناره گیری کرده باشد، ادعایی دور از واقعیت است.
در عین حال اما موضوع جدایی استراماچونی از استقلال شاید این طور تعبیر شود که آقای سرمربی در پی اخذ امتیازهای تازه است و یا دارد جریان را به سمت وسویی سوق می‌دهد که باشگاه استقلال در راستای برنامه های او گام های محکم تری بردارد وقدری جدی تر به درخواست هایش بنگرد و به نوعی در پی ترساندن مسئولان باشگاه باشد اما وقتی می‌بینیم خبر در صفحه شخصی همسر استراماچونی نیز بازنشر می‌شود بیشتر به احتمال جدایی نزدیک می‌شویم.
اینکه جدایی استراماچونی از استقلال رقم بخورد یقینا به روزهای آتی بستگی دارد اما سایت ایتالیایی توتومرکاتوی ایتالیا از تلاش های پاستورلو، مدیربرنامه های ایتالیایی استراماچونی برای ایجاد فضایی امیدوار کننده تر میان این مربی و مدیران باشگاه استقلال پرده برداشته است. این سایت به کوشش های این مدیربرنامه برای متقاعد کردن دو طرف اشاره کرده و ظاهرا شخص مورد نظر با هر دو طرف در تعامل است تا موانع موجود احتمالا از سد راه برداشته شود تا استراماچونی در ایران بماند. به هرحال اگر طبق ادعاهایی که مطرح شده و حتی سایت فاکس اسپورت ایتالیا خبر از جدایی استراماچونی 10 روز قبل از شروع لیگ داده اند، دوطرف به توافق های تازه ای در زمینه همکاری مجدد دست یابند استراماچونی در استقلال خواهد ماند اما این ماندن منوط به فراهم شدن درخواست های آقای سرمربی است که باید دید سران باشگاه استقلال در این باره چه تصمیمی خواهند گرفت.
حملات مجازی به تصمیم گیران استقلال: وقتی اوضاع وخیم شد
به دنبال انتشار این اخیار در فضای مجازی بمبارانی از انتقادات بی ادبانه و مودبانه از مسئولان و تصمیم گیران باشگاه استقلال به پا شد. عده ای فتحی را مقصر دراتفاقات رخ داده دانستند و عده ای هم دوباره به سمت وزیر ورزش حمله ور شدند و او را مقصر اعلام کردند. این فض حاصل کم کاری هر که بود اما بیش از همه به آرامش استقلال لطمه زد. حالا خیلی ها استراماچونی را در هر حال برنده به راه افتادن این ماجرا می‌دانند و بر این باورند که در هر دو احتمال؛ چه استرا ماچونی بماند، چه برود او برنده این ماجرا خواهد بود و این باشگاه استقلال است در مقابل انتقادهای تازه قرار خواهد گرفت. به هرحال باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه تصمیمی دارند. آیا با استراماچونی به همکاری ادامه خواهند داد یا اینکه آن ها نیز از جریان های به راه افتاده دلخور خواهند شد وبا آقای سرمربی قطع همکاری خواهند کرد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/110448/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

مسابقات کورس سوارکاری گیلان در انزلی + عکس

سوداگر مرگ با بیش از 4 کیلو تریاک در رشت دستگیر شد

مسابقات کورس سوارکاری گیلان در انزلی

امحای بیش از یک هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در شهرستان رشت

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت، امروز

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر و نویسنده بزرگ قرن هفتم، سعدی شیرازی

به دنیا دل مبند ای دل به فکر توشه ره باش ‏

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

خارج کردن تومور شکمی از کودکی 10 ساله در رشت

برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود

برگزاری کارگاه‌ های آموزشی عکاسی طبیعت و پسماند در آستارا

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت

تحقق اهداف بهداشتی رضایتمندی مردم را به همراه دارد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک 10 ساله در رشت

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله

افتتاح 3 طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله در رشت