لاهیجان الگوی برخورد احترام آمیز با گردشگران نوروزی باشد
فرهنگي
بزرگنمايي:
گیلان آنلاین - لاهیجان - سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: لاهیجان به عنوان نگین و قطب گردشگری در شرق استان گیلان، باید الگوی برخورد احترام آمیز با گردشگران و مسافران نوروزی باشد.
به گزارش خبرنگار ایرنا امیر جانبازی روز دوشنبه در نشست ستاد تنطیم بازار لاهیجان اظهار داشت: لاهیجان بعنوان نگین گردشگری گیلان شناخته شده و به همین دلیل باید احترام به گردشگران در اولویت برنامه های مدیران این شهرستان باشد.
وی با اشاره به سفرهای نوروزی یادآور شد: دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار و خدمات سفر در امور مختلف با ارائه خدمات در زمنیه های خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با هماهنگی در این ستاد و در راستای ارائه خدمات به مسافران می توانند اوقات خوشی را برای هموطنانی که به این شهرستان سفر می کنند ، به ارمغان بیاورند.
جانبازی اظهار داشت: 150 هتل و مهمانپذیر، خانه کاشانه، آپارتمان و 35 مدرسه با امکانات کامل در این شهرستان فعال هستند و برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی آماده می شوند.
سرپرست فرمانداری لاهیجان بر نظارت و کنترل بازار و باز بودن نانوایی ها در ایام تعطیلات تاکید کرد و خواستار شتاب در ارائه خدمات به گردشگران توسط مسوولان شد.
وی گفت: برای توسعه گردشگری شهرستان لاهیجان باید یک برنامه و حرکت جهشی طراحی شود که این امر درحال اجرا است.
لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و هر ساله بیش از شش میلیون مسافر به این شهرستان سفر می کنند.
پل خشتی ، بقعه چهار پادشاهان، موزه کاشف السلطنه ، شیخ زاهد، مسجد اکبریه و خانه ها و بافت های تاریخی از جمله بناهای تاریخی و مذهبی این شهرستان به شمار می روند و بخشی از جاذبه های طبیعی و گردشگری آن نیز شامل استخرحاجی آباد، تالاب امیرکلایه ، بام سبز و تله کابین است.
6029 / 2007
-
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴:۱۰
-
۱۸۴ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/22056/