نسیم گیلان

آخرين مطالب

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):

امروز کشور برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند اعتماد به جوانان است اجتماعي

  بزرگنمايي:

گیلان آنلاین - صومعه سرا- جانشین فرمانده دانشگاه افسری وتربیت پاسداری امام حسین(ع) با تأکید بر لزوم اعتماد مسئولان به قدرت جوانان،گفت: امروز کشور برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند اعتماد به جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید اباذری بعدازظهر پنج شنبه در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و 542 شهید شهرستان صومعه سرا که در مصلای مسجد جعفری برگزار شد، اظهار کرد : مجلسی که با نام شهید برگزار می شود مجلس ترحیم و غم نبوده و نیست بلکه مجلس بزرگداشت ارزش های انقلاب است.
وی با بیان اینکه شروع سال 97 مصادف با شهادت حضرت امام هادی (ع) است که باید حرمت فرهنگ شیعه نگه داشته شود، افزود: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است که این سند و شاهدی بر حقانیت انقلاب اسلامی است.
فروپاشی قدرت شرق و غرب با ظهور انقلاب اسلامی
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امروز زمان خوبی برای داوری و قضاوت انقلاب است، گفت : مرور تاریخ نشان داده که همه انقلاب های سده های گذشته آرمان ها و اهداف خود را فراموش کرده اند بجز انقلاب اسلامی که به رغم همه دشمنی و ستیزها همچنان پویا و شتابنده به پیش می رود.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در طول حیات پر برکت خود 12 پیش بینی صادق داشته اند، تصریح کرد : بزرگترین پیش بینی امام راحل همان جمله معروف سربازان من در گهواره ها بود که در پیروزی انقلاب در سال 57 نمایان شد.
سردار اباذری در ادامه با اشاره به اینکه اکثر شهدا از طبقه پایین جامعه بودند که امروز افتخار همه ما در هر قشری نوکری آنها است، تصریح کرد : هنوز آمار دقیقی از شهدا دفاع مقدس و یا مجموعه شهدا نهضت انقلاب اسلامی وجود ندارد ولی با بررسی تاریخ تولد آنها متوجه می شویم بیش از 80 درصد شهدا متولد دهه 40 بوده اند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوپای ایران در برابر قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرد، ادامه داد: این درحالی است که در آن دوران کشورها یا باید به قدرت شرق و یا به قدرت غرب تکیه می کردند معادله ای که توسط انقلاب اسلامی به هم زده شد.
پشتیبانی مردم از نظام بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی
سردار اباذری در ادامه با اشاره به تقابل همیشگی قدرت های شرق و غرب، یادآورشد: انقلاب اسلامی تنها دلیلی بود که آنها این دشمنی را کنار گذاشته و با هم در برابر ایران متحد شدند که این هم به دلیل وجود همان سربازان در گهواره امام راحل بود.
وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی صدام تنها مهره ای سوخته و گماشته از سوی قدرت های اروپایی و آمریکا بود، افزود: همین سربازان کوچک روح الله در گهواره بودند که بدون هیچ تجهیزات و امکاناتی در برابر ابر قدرت ها ایستادگی کردند.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وجود قدرت ایمان و باور قلبی رزمندگان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : وجود روحیه انقلابی و تفکر امام خمینی(ره) در جوانان 15 و 16 ساله از آنها قهرمان ساخت.
سردار اباذری به قدرت و عظمت ایران اسلامی در جهان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز عملیات های انجام شده در هشت سال دفاع مقدس به فرماندهی شهید باقری ها، باکری ها و سایر شهدا در بزرگترین دانشگاه های آمریکا و اروپا تدریس می شود.
وی با بیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: هر برهه زمانی که به حضور مردم در صحنه نیاز بوده آنها آماده وارد صحنه شده و بهترین عزیزان خود را برای دفاع از انقلاب و حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم کرده اند.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) همچنین با اشاره به وجود با برکت سردار بزرگ انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی که امروز به نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم در ایران و حتی جهان تبدیل شده است، گفت : سرداری که مسئولان آمریکایی آرزوی دیدار با او را داشته و داعش که مخوف ترین گروه تروریستی تشکیل شده تا به امروز است با شنیدن نام این سردار مواضع خود را از ترس ترک می کند.
دوری جوانان از باور و ارزش های انقلاب اسلامی هدف و توطئه امروز دشمن
وی با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی برگرفته از خودگذشتگی شهدایی که خط آنها خط عاشورا بود، است، خاطرنشان کرد : همانگونه که عاشورا در تاریخ به فراموشی سپرده نشده است و سال به سال پرشورتر برگزار می شود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران نیز پایان ناپذیر و در تاریخ ماندگار است.
سردار اباذری با اشاره به اینکه توطئه دشمن امروز نفوذ در میان خانواده و به ویژه پسران و دختران ایران اسلامی و دوری از ایمان و باورهای قلبی است، افزود : دشمن بداند امروز جونان ما به فرموده مقام معظم رهبری پرشورتر از جوانان دفاع مقدس هستند.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری جوانان برای حضور در جبهه مقاومت در کشور سوریه داوطلب هستند، گفت: دشمن به دنبال دور کردن جوانان از ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی است که موفق نمی شود.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در ادامه با بیان اینکه بعد از 40 سال انقلاب اسلامی همچنان ایستاده و به قدرت اول منطقه تبدیل شده است، تأکید کرد: به گفته یکی از مقامات امریکایی چهار کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران حرف اول و آخر را در جهان می زنند.
وی با اشاره به اینکه امروز دو قدرت اسلام به رهبری ایران اسلامی و قدرت کفرگونه لیبرال دموکراسی به رهبری آمریکا در برابر هم صف آرایی کرده اند، گفت: ایران اسلامی در بسیاری از حوزه ها جزء قدرت های جهان بوده که همه به برکت وجود انقلاب اسلامی است.
سردار اباذری با تاکید برلزوم اعتماد به قدرت مدیریتی جوانان از سوی مسئولان، اظهار کرد: حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی نه وابسته به شرق بوده و نه به غرب بلکه تنها نیازمند اعتماد به جوانان است.
به گفته این مسئول انقلاب اسلامی با وجود همین جوانان اربعین نخست خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و امروز شاهد آغاز اربعین دوم که اربعین فتح قله ها است، می باشد.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/22734/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت

تحقق اهداف بهداشتی رضایتمندی مردم را به همراه دارد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک 10 ساله در رشت

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله

افتتاح 3 طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله در رشت

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه

مسافران گیلان و دغدغه‌ای که برچیده شد

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال 1403

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا