نسیم گیلان

آخرين مطالب

سردار اباذری؛

ایران،قدرت اول منطقه است اجتماعي

  بزرگنمايي:

گیلان آنلاین - جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است،گفت:طبق صحبت‌های یکی از مقامات آمریکایی چهار کشور آمریکا،روسیه، چین و ایران حرف اول و آخر را در جهان می‌زنند .
به گزارش ایسنا_منطقه گیلان،سردار سرتیپ پاسدار حمید اباذری در یادواره سرداران،فرماندهان و 542شهید والامقام صومعه‌سرا که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه این مجلس،مجلس شورانگیز و نورانی است،اظهار کرد:مجلس شهدا مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس بزرگداشت ارزش‌ها،شور و حماسه است .
وی با بیان اینکه بهار 97 همزمان با رحلت امام هادی (ع)است،افزود:باید حرمت فرهنگ شیعه در این ایام نگاه داشته شود .
سردار اباذری با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به 40سالگی پیروزی خود،خاطرنشان کرد:این بزرگترین سند و شاهد بر حقانیت انقلاب اسلامی است .
وی با بیان اینکه آرمان و ارزش‌های انقلاب‌های سده‌های گذشته پس از گذشت چند سال به فراموشی سپرده شده است،گفت:انقلاب اسلامی علی‌رغم دشمنی‌ها و ستیزه‌ها،پویا و پیشبرنده است .
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی 54سال پیش توسط امام راحل کلید خورد،تصریح کرد:امام راحل 12پیش‌بینی داشتند.سربازان من در گهواره هستند؛ این یکی از بزرگترین پیش‌بینی‌ها بود که در صحنه‌های سال 57نمایان شد .
سردار اباذری با بیان اینکه اکثر شهدا از طبقات پایین جامعه بودند،گفت:امروز افتخار همه ما در هر قشری،نوکری شهدا است .
وی با اشاره بر اینکه صومعه‌سرا 542شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است،ادامه داد:هنوز آمار دقیقی از شهدای نهضت انقلاب اسلامی مشخص نیست.هر شهید،ستاره‌ای درخشان است .
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه 80تا 90درصد شهدا متولد دهه 40هستند که نشان از حضور جوانان در صحنه است،گفت:انقلاب نوپای اسلامی در برابر قدرت شرق و غرب ایستادگی کرد.این در حالی بود که در آن زمان،کشورها باید با قدرت غرب یا شرق همراه می‌شدند . این انقلاب اسلامی بود که این معادله را بر هم زد .
سردار اباذری با بیان اینکه دو قدرت بزرگ شرق و غرب که همواره در تقابل بودند تنها در برابر ایران اسلامی دشمنی با هم را کنار گذاشتند و با هم متحد شدند،ابراز کرد:این مهم به دلیل وجود سربازان در گهواره بود که در برابر این قدرت ایستادند .
وی با اشاره بر اینکه در جنگ تحمیلی ایران،صدام تنها ماموری از جانب قدرت‌های اروپایی و آمریکا بود،اضافه کرد:سربازان کوچک روح الله بودند که با کمترین امکانات و تجهیزات در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند .
سردار اباذری ایمان،اعتقاد و باور قلبی رزمندگان را دلیل پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله دانست و عنوان کرد:تفکر امام راحل در جوانان 15_16ساله از آنها قهرمان ساخت .
وی با بیان اینکه امروز قدرت ایران اسلامی ناشی از رشادت‌ها،ازخودگذشتگی و خون دادن شهدا است،تصریح کرد:امروز عملیات‌های انجام شده در دوران مقدس،در بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تدریس می‌شوند .
سردار اباذری با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند،عنوان کرد:مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور می‌یابند.چه در دوران مقدس و چه در سوریه و عراق برای حفاظت از حریم اهل بیت(ع).
وی با بیان اینکه عظمت و قدرت ایران اسلامی به میزانی رسیده که تنها ذکر نام یکی از سرداران ایرانی سبب ترس کشورهای دیگر می‌شود،افزود:سردار سلیمانی،سرداری است که مقامات آمریکایی آرزوی دیدن وی را دارند .
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه ،داعش مخوف‌ترین گروه تروریستی تشکیل شده تا به امروز است که با بردن نام این سردار،از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند ،خاطرنشان کرد:سرداری که خود را جامانده از شهدا و سرباز ولی فقیه می‌داند اگر در سوریه و عراق حضور نمی‌یافت امروز شاهد تمام شدن این کشورها بودیم. این نشان از عظمت انقلاب است .
وی با اشاره بر اینکه همانگونه که عاشورا به تاریخ نمی‌پیوندد و هرسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود،تاکید کرد: انقلاب اسلامی نیز همانند عاشورا بوده و پایان ناپذیر است .
سردار اباذری با بیان اینکه امروز دشمن در فکر نفوذ در خانه‌ها و بین جوانان و نوجوانان ما است و دور کردن آنها از ایمان و باورهای قلبی از اهداف آنها است،گفت:امروز جوانان ما پرشورتر ار جوانان دفاع مقدس هستند .
وی با تاکید بر ضرورت اعتماد به قدرت جوانان،تصریح کرد:امروز حل مشکلات ما،بویژه در حوزه اقتصادی نه به شرق و نه به غرب وابسته است بلکه نیازمند اعتماد به قدرت جوانان است.
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در پایان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است،ادامه داد:طبق صحبت‌های یکی از مقامات آمریکایی چهار کشور آمریکا،روسیه، چین و ایران حرف اول و آخر را در جهان می‌زنند .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/22742/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

11 آلاینده بیماری‌زای مخفی در خانه

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند

کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با 150 کار فرمای متخلف

انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

کیش؛ الگوی ایران آینده/ سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار سپاه بود

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

رفع تصرف 1000 متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

نگهداری 42هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

پایداری گرمای هوا در گیلان

دستگیری قاتل کمتر از 5 ساعت در تالش

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

داستانک/ راه نجات

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اجرای بیش از 20 ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت 6 ماه تعلیق شد

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 7 اردیبهشت 1403

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ساماندهی لندفیل سراوان 84 درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد