رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت خبر داد:
استفاده بهینه از ظرفیت شبکه تبلیغ برای مصرف کالای ایرانی
اجتماعي
بزرگنمايي:
گیلان آنلاین - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت با اشاره به ضرورت تبیین الگوی مصرف گفت: از ظرفیت شبکه تبلیغ به منظور اطلاعرسانی برای مصرف کالای ایرانی باید استفاده کرد .
حجتالاسلام صادق دوستار در گفتو گو با ایسنا- منطقه گیلان، با اشاره به نیاز کشور و گسترش تولید کالای داخلی گفت: نیاز امروز کشور بیشک افزایش تمایل به خرید کالای ایرانی است که این امر سبب افزایش تولید ناخالص داخلی شده که تأثیرات مثبتی بر پیشرفت اقتصاد کشور در آینده دارد .
وی با بیان اینکه باید عواملی که بر تصمیم خرید کالاهای ایرانی مؤثر است مورد بررسی قرار گیرد،گفت: باید برای احاد جامعه ایجاد انگیزه در خرید کالای ایرانی وجود داشته باشد، این انگیزه باید بر اساس « حق انتخاب مصرف کننده » ایجاد شود به عبارت دیگر اطلاعات کافی در مورد کالاهای مصرفی درکشور ایجاد و در دسترس قرار گیرد .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت تصریح کرد: هیچ گاه در ایجاد انگیزه برای مصرف محصولات داخلی نمی توان توصیه و فشار از بالا و با رویکردهای تکلیفی مصرف کننده را به خرید کالای ایرانی ترغیب کرد .
حجت الاسلام دوستار با تأکید بر بهبود و ارتقاء کیفیت کالا یادآور شد: برای آن که بازار مصرف کالای ایرانی رونق داشته باشد و مردم برای مصرف آن ترغیب بشوند ضروری است در کیفیت و قیمت گذاری مناسب با تولید کنندگان خارجی به رقابت بپردازند .
وی با اشاره به ضرورت اطلاعرسانی مناسب بیان داشت: به منظور حمایت از تولید و مصرف کالاهای داخلی، فرهنگ سازی و تبیین آثار خرید کالای ایرانی بر تولید و اشتغال زایی و رونق اقتصادی باید از رسانه ها، فضای مجازی بهویژه گویندگان و خطباء استفاده کرد .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت، در پایان ظرفیت شبکه تبلیغ را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: از مبلغین، مداحان، مساجد، مربیان و اساتید قرآنی خصوصاً مبلغات سنتی که نفوذ خوبی در جلسات خانگی دارند باید در این امر مهم و حیاتی استفاده کرد.
انتهای پیام
-
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱:۱۵
-
۱۰۵ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/22997/