رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مسافران قرار دهند
اجتماعي
بزرگنمايي:
گیلان آنلاین - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در استان، تمامی مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مردم و مسافران قرار دهند.
به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، دکتر یوسفزاده چابک در دیدار با مدیران بیمارستانهای استان ضمن تبریک سال نو، گفت: با توجه به ایام نوروز و حضور تعداد زیادی از مسافران در استان، تمامی مدیران مراکز درمانی اولویت خود را خدمت رسانی به مردم و مسافران قرار دهند .
وی با بیان این که سال ٩٧ سال اجرایی شدن برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سطح جامعه برای ارتقای همه جانبه سلامت است، تصریح کرد: مدیران بیمارستانهای گیلان باید با همگرایی بیشتر و طبق هدفگذاریهای لازم، در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان حرکت کنند .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از تلاش یکساله مدیران مراکز درمانی در گیلان، خواستار بهبود ارایه خدمات در مراکز و تمرکز گرایی فعالیتها به منظور افزایش درآمد و کاهش هزینهها شد .
وی افزود: تمرکز گرایی در برنامههای کلان دانشگاه، با شناخت کامل فرایندها امکانپذیر است و برای استقرار آن نیازمند همراهی همه مدیران دانشگاه هستیم. در این زمینه، بحث تمرکز گرایی باید در اعم فعالیتهای دانشگاه؛ مدیریت منابع انسانی، مدیریت خدمات پشتیبانی و مدیریت اداری مالی اجرایی شود تا کارهای دست و پا گیر و کلان در سطح ستاد برنامهریزی شود و مدیران اجرایی با فرصت و چابکی بیشتری به اجرای دقیق فرایندها و نظارت بر خدمت رسانی، بپردازند .
وی، بهبود کیفیت بهداشت و درمان را مهمترین دغدغه مسوولان دانشگاه برشمرد و گفت: برای افزایش رضایتمندی مردم این دغدغه باید در سطح روسا، مدیران و کارکنان وجود داشته باشد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر ارتقای خدمت رسانی و کاهش زمان انتظار خدمات به ویژه در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: حفظ، تامین و ارتقای سلامت مردم در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و همه کارکنان دانشگاه باید در راستای تحقق این ماموریت تلاش کنند.
انتهای پیام
-
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴:۰۳
-
۱۱۸ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/23042/