ارتباط صحیح با رسانهها بیانگر عملکرد موفق روابط عمومیهاست
اجتماعي
بزرگنمايي:
گیلان آنلاین - رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان با تاکید بر اینکه ارتباط صحیح با رسانهها یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمانها و روابط عمومیهاست، گفت: روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.
امیر ایزدی، در گفتوگو با ایسنا – منطقه گیلان، ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و تبریک به مناسبت فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان میباشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد میتواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.
رئیس روابط عمومی و تشریفات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان افزود: نوآوری در کارها و برنامههای روابط عمومی فعال یکی از مؤلفههای اصلی به شمار میرود، با جهانی که هر لحظه در حال تغییر است روابط عمومیها ناچارند به سمت ایدههای نو گام بردارند.
ایزدی گفت: روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند. امروزه به نظر میرسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزشهای نهفته در کار روابط عمومیهاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمانها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.
وی تصریح کرد: روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مؤثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد.
وی اضافه کرد: امروزه یکی از مهمترین و حساسترین وظایف روابط عمومیها در بعد برون سازمانی برقراری ارتباطی صحیح و اندیشمندانه برپایه عقل و خرد با رسانههای جمعی است. در واقع یکی از مهم ترین ابزارها برای اینکه هدف، مقصود اصلی و جان کلام گزارشهای سازمان را به سمع و نظر مخاطبان برساند همان رسانهها هستند.
رئیس روابط عمومی و تشریفات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تاکید بر اینکه ارتباط صحیح با رسانهها یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمانها و روابط عمومیهاست، بیان کرد: روابط عمومیها و رسانهها با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزههای اطلاع رسانی مشترک دارند، به گونهای که روابط عمومی به عنوان منبع پیام و تأمین کننده اطلاعات برای رسانهها و رسانهها نیز انعکاس دهنده حوزه فعالیت و عملکرد حوزه تحت پوشش سازمانها هستند.
انتهای پیام
-
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۳۵
-
۷۲ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/32505/