نسیم گیلان

آخرين مطالب

نماینده ولی فقیه در گیلان:

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب رویش امید در جامعه میشود اجتماعي

  بزرگنمايي:

گیلان آنلاین - نماینده ولی فقیه در گیلان، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را موجب رویش امید در جامعه دانست و یادآور شد:با توجه به وضعیت پیش آمده در عرصه سیاست جهانی در جریان برجام، برخی به دنبال ایجاد یاس در مردم به ویژه نسل جوان هستند.
به گزارش ایسنا – منطقه گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در اولین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد،برگزاری چنین نشست هایی را مثبت ارزیابی کرد و موجب هم اندیشی برای رسیدن به وحدت و شکوفایی دانست و گفت:مهمترین دستاورد برگزاری این نشست‌ها شناسایی داشته ها و رفع خلاءهای موجود است.
وی با بیان اینکه دشمن در سه عرصه علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی می کند،افزود:زیر سوال بردن علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی ایران،ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و ایجاد اختلاف بین مسئولان از جمله عرصه هایی است که دشمن به این نظام مقدس حمله می کند لذا لازم است هوشیارانه و مدبرانه عمل شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان،با تاکید بر لزوم تبیین ایدئولوژی و اهداف انقلاب و پرداختن به مولفه های اقتدار نظام اسلامی ایران، عنوان کرد:این جلسات به ایده پردازی اختصاص دارد لذا باید کارگروه های اندیشه ورزی و اجرایی تشکیل شوند تا ایده ها را عملیاتی کنند.
رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان،با بیان اینکه گرامیداشت بیست ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی باید سرلوحه کار برنامه‌ریزان مناسبت‌های انقلابی باشد، خاطرنشان کرد:نمی توان حقی را که امام خمینی(ره) بر امت اسلامی به ویژه ملت ایران داشته به ‌درستی ادا کرد لذا باید برای واکاوی و بررسی موشکافانه شخصیت، اهداف و آرمان امام راحل(ره)برنامه‌ریزی داشته باشیم.
وی خواستار تبیین جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی برای نسل جوان شد و عنوان کرد:دشمن می خواهد جایگاه رهبر معظم انقلاب را زیر سوال ببرد لذا تبیین جایگاه رهبری در جامعه اسلامی به ویژه پرداختن به نقش امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه و دقیق از سوی رسانه‌ها ضروری است.
آیت‌الله فلاحتی،با تاکید بر اهمیت تبیین چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی برای نسل جوان،اضافه کرد:مراسم و برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همکاری مردم و مسئولان برگزار شود و نباید صرفا به نیروهای مردمی یا صرفا مسئولان حکومتی اختصاص داده شود،بلکه باید وحدتی از مردم و مسئولان شکل بگیرد.
وی با اشاره به بی‌اطلاعی نسل چهارم انقلاب از حوادث و اتفاقات سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد:باید زمینه‌های ورود جوانان به عرصه‌های مختلف مهیا شود و از حضور و تجربه‌اندوزی جوانان نترسید.
نماینده ولی فقیه در گیلان،ایجاد جو ملتهب در جامعه را به نفع دشمنان دانست و خاطرنشان کرد:رسانه ها به ویژه صدا و سیما به عنوان دانشگاه بزرگ انقلاب اسلامی و منتقدین باید به گونه‌ای رفتار کنند تا دشمنان احساس نکنند در جامعه اسلامی اختلافی وجود دارد. اگر نقدی هم هست باید ظریف و موشکافانه و در فضای آرام و با توجه به شرایط کشور مطرح شود تا دشمن بهره سوء نبرد.
امام جمعه رشت،بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را موجب رویش امید در جامعه دانست و یادآور شد:با توجه به وضعیت پیش آمده در عرصه سیاست جهانی در جریان برجام،برخی به دنبال ایجاد یاس در مردم به ویژه نسل جوان هستند تا به‌گونه‌ای جلوه دهند که انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است لذا باید با معرفی شخصیت‌های انقلابی و ارزش های اسلامی نقشه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان،با بیان اینکه هنر فقط برگزاری کنسرت و کسب مقام در عرصه های ورزشی نیست،متذکر شد:هنر مجموعه کارهایی است که می تواند مردم را پایبند به ارزش های دینی کند لذا هر ارگان یا شخصی که بتواند انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلابی را هنرمندانه برای نسل های آینده تبیین کند باید به عرصه بیاید تا آرمان شهر مورد نظر مقام معظم رهبری ایجاد شود و نمادهای دینی و ارزش های انقلابی در آن برجسته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/34027/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان