نسیم گیلان

آخرين مطالب

13 مینی سریال جذاب برای فصل پاییز + عکس فرهنگي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - در این مطلب به فهرست جذاب‌ترین مینی‌‌سریال‌هایی که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند اشاره خواهیم کرد
سریال‌های کوتاه و جذابی که شب‌های پاییزی حسابی سر شما را گرم خواهد کرد
دیدن سریال لطف خاصی دارد اما بیشتر سریال‌های تراز اول و جذاب دنیا در چندین فصل عرضه می‌شوند و دیدن آن‌ها دل خوش و وقت آزاد می‌خواهد. به همین دلیل افرادی که عاشق سریال دیدن هستند و شب‌ها خسته به منزل می‌آیند، مجالی برای تماشای سریال‌های طولانی ندارند اما می‌توانند شب‌های پاییزی خود را با مینی‌سریال‌های جذاب سرکنند.
به همین دلیل در ادامه به فهرست جذاب‌ترین مینی‌‌سریال‌هایی که این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند اشاره خواهیم کرد. در این فهرست سعی کرده‌ایم سبک‌های مختلف را در نظر بگیریم و بدون شک یک یا چند سریال که در ادامه معرفی می‌کنیم نظر شما را خواهد گرفت.
مینی‌سریال The End of the F***ing World
جیمز و آلیسا 17 سال بیشتر ندارند اما با همین سن کم حسابی دلشان از زمانه گرفته و امیدی به آ‌ینده ندارند. پدر آلیسا خانواده‌اش را ترک کرده و مادر جیمز خودکشی کرده است. دست روزگار این دو جوان را با هم آشنا می‌کند و تصمیم می‌گیرند از شهرشان فرار کنند.

مینی‌سریال The End of the F***ing World
سفری که این دو جوان در پیش‌رو دارند سفری مخاطره‌‌آمیز و عجیب است و در این سریال با فیلم‌نامه‌ای طرف هستیم که حوادث آن را به راحتی نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سادگی و خام بودن این دو جوان و همچنین روحیه حساس آن‌ها باعث شده است این سریال مورد علاقه جوانان قرار بگیرد.
مینی‌سریال Patrick Melrose
امکان ندارد بندیکت کامبریچ در فیلم یا سریالی حضور پیدا کند و این مجموعه بد از آب در بیاید. مینی‌سریال Patrick Merlose نیز به لطف حضور این هنرپیشه دوست‌داشتنی مجموعه‌ای بسیار جذاب است که به دیدنش می‌ارزد.

مینی‌سریال Patrick Melrose
در این سریال بندیکت نقش اشراف‌زاده‌ای با نام پاتریک ملروز را بازی می‌کند. وی در کنار ثروت زیاد از بیماری‌های روانی رنج می‌برد و مشکلات خاص خودش را دارد. پاتریک در دوران کودکی مورد سوء‌رفتار پدرش واقع شده بود اما در بزرگسالی به فردی سرشناس در جامعه تبدیل می‌شود. این سریال داستان اشراف‌زاده‌ای را روایت می‌کند که درمان ضربه‌های روحی خود را در اعتیاد و الکل پیدا کرده است. داستان این ‌مینی‌سریال پیچیدگی‌های خاصی دارد و بدون شک برای شما جذاب خواهد بود.
مینی‌سریال Mosaic
داستان این مجموعه دقیقاً از انتهای آن و جایی که نقش اول مجموعه به قتل رسیده شروع می‌شود. یک نویسنده کتاب‌های کودکان با نام اولیویا در ابتدای این مینی‌سریال کشته می‌شود و اریک نیل را به عنوان مظنون اصلی در سریال خواهیم شناخت.

مینی‌سریال Mosaic
مینی‌سریال Mosaic مجموعه‌ای از فلش‌بک‌هایی به گذشته است تا اتفاق‌هایی که برای این نویسنده مرحوم افتاده را روایت کند. به این ترتیب می‌توان گفت در این سریال با داستانی جنایی و جذاب طرف هستیم که بعید به نظر می‌رسد بتوانید انتهای آن را پیش‌بینی کنید.
مینی‌سریال Picnic at Hanging Rock
سه دختر دبستانی به همراه معلمشان پس از اینکه به منطقه‌‌ای اسرارآمیز برای گردش می‌روند در این منطقه در روز ولنتاین گم می‌شوند. در این مینی‌سریال با داستانی رمزآلود و پیچیده طرف هستیم که مخاطب را مجذوب خود می‌کند.

مینی‌سریال Picnic at Hanging Rock
ناتالی دورمر زیبارو نقش اول این مجموعه را بر عهده دارد و پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال کوتاه و سرگرم کننده را به برنامه‌های شب‌های پاییزی خود اضافه کنید.
مینی‌سریال The Beauty Inside
فردی با نام الکس که داستان این سریال بر اساس زندگی او روایت شده است یک روز صبح در غالب انسانی متفاوت از خواب بیدار می‌شود. الکس از این رویداد حسابی سردرگم شده و و به خوبی نمی‌تواند عشقش را انتخاب کند.

مینی‌سریال The Beauty Inside
سریال The Beauty Inside روایت عشق و دلدادگی است و به عاشق‌پیشه‌ها و علاقه‌مندان به داستان‌های احساسی توصیه می‌شود.
مینی‌سریال 13 Reasons Why
اگر از طرفداران سریال‌های تلویزیونی باشید به احتمال زیاد نام این سریال را شنیده‌اید، سریال 13 Reasons Why بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. در این مجموعه با کِلی آشنا می‌شویم وی دلداده دختری با نام هانا است که مدتی پیش خودکشی کرده و این پسر نوجوان هفت نوار کاست را که توسط هانا ضبط شده را پیدا می‌کند.

مینی‌سریال 13 Reasons Why
در این نوارها، هانا به 13 دلیلی اشاره می‌کند که باعث شده به زندگی‌اش خاتمه دهد. این سریال عشق و دلدادگی نوجوان‌ها را به تصویر می‌کشد و داستانی رمز‌آلود و جذاب دارد. مشاهده این سریال باعث می‌شود توجه بیشتری به اطرافیان خود داشته باشیم و حس و حال آن‌ها را بیشتر درک کنیم.
مینی‌سریال The Alienist
داستان این سریال در اواخر قرن 19 میلادی رخ می‌دهد، در آن زمان قتل‌هایی رخ داده که به‌ آئین یا مراسم خاصی نسبت داده می‌شود در نتیجه فردی که قرار است در آینده رئیس جمهور شود به همراه یک روانشناس و یک گزارشگر جنایی دست‌به کار می‌شوند تا پرده از راز این قتل‌ها بردارند.

مینی‌سریال The Alienist
قاتل یا قاتلین این سریال سوژه‌های خود را از میان کودکان انتخاب می‌کنند و با مجموعه‌ای جنایی طرف هستیم که فضای سنگین و رمزآلودی دارد.
مینی‌سریال Ascension
در سال 1963 دولت آمریکا پروژه‌ای را برای اعزام 100 مرد و زن به یک سفینه‌فضایی که قرار است ماموریتی 100 ساله را داشته باشد شروع می‌کند. این پروژه با هدف زنده نگه‌ داشتن نژاد انسان‌ها انجام شده است. در این پروژه همه چیز به خوبی پیش می‌رود تا اینکه پس از 50 سال زن جوانی به صورت مشکوکی جان خود را از دست می‌دهد. این امر باعث می‌شو‌د سرنشینان این سفینه‌فضایی در خصوص دلیل واقعی آن‌ها برای اعزام به این سفرفضایی مشکوک شوند و تحقیقاتی را انجام دهند. مینی‌سریال Ascension فضایی کاملاً رمزآلود دارد و داستان پیچیده این سریال حسابی شما را در شب‌های پاییزی سرگرم خواهد کرد.
مینی‌سریال The Sinner
زن جوانی با نام کورا، فرد غریبه‌ای را در حضور چندین نفر با ضربات چاقو به قتل می‌رساند، دختر و همسرش نیز در این حادثه شاهد به قتل رساندن این فرد غریبه توسط کورا بودند. در این بین کورا از کرده خود باخبر نیست و نمی‌داند چرا یک انسان غریبه را بیرحمانه به قتل رسانده است.

مینی‌سریال The Sinner
این سریال روایتی جنایی و کارگاهی دارد و ماموران پلیس به دنبال پیدا کردن انگیزه‌ای هستند که این زن اقدام به قتل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به مجموعه‌های جنایی علاقه دارید حتماً پای تماشای مینی‌سریال The Sinner بنشینید.
مینی‌سریال The Orville
سفینه‌ای اکتشافی با نام Orville به همراه خدمه‌‌اش در فضای لایتنهایی به دنبال ماجرا و هیجان است. این سریال در کنار هیجان و شگفتی‌هایی که به دنبال دارد از ته‌مایه شوخی و خنده نیز برخوردار است و تماشای آن‌لحظه‌های شادی را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد. مینی‌سریال The Orville را به علاقه‌مندان مجموعه معروف استارترک پیشنهاد می‌کنیم.
مینی‌سریال Birdsong
در این سریال جوانی با نام استفان که روحیه حساس و لطیفی دارد عاشق و دلداده بانوی فرانسوی می‌شود. در این بین جنگ نیز فرا می‌رسد و استفان لباس رزم به تن می‌کند و عازم میادین نبرد می‌شود.

مینی‌سریال Birdsong
اما مهر این بانوی فرانسوی همچنان در دل استفان شعله‌ور است و حتی بیرحمی جنگ نیز نمی‌تواند شعله عشق استفان را خاموش کند. این مینی‌سریال روایتی جذاب از عشق و دلدادگی دارد و به علاقه‌مندان مجموعه‌های عاشقانه پیشنهاد می‌شود.
مینی‌سریال Altered Carbon
این سریال داستان انسان‌های قرن 27 میلادی را روایت می‌کند و داستان آن در زمان آینده می‌گذرد. در آن زمان شخصیت انسان‌ها به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شود و قابل دانلود در بدن افراد دیگر است، به لطف این ویژگی انسان‌ها قادر هستند چندین زندگی مختلف را تجربه کنند. داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود و مردی ثروتمند، شخصیت اول داستان را استخدام می‌کند تا پرده از جنایتی بردارد. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم اگر به سریال‌هایی که داستان‌ آن‌ها در آینده رخ می‌دهد علاقه دارید حتماً به تماشای مینی‌سریال Altered Carbon بنشینید.
مینی‌سریال Alias Grace
در این سریال شاهد روایت زندگی دختری با نام گریس هستیم، این دختر خدمتکار به قتل اربابش متهم شده است اما هیچ خاطره‌ای از روزی که مرتکب قتل شده ندارد. از طرف دیگر تمامی شواهد دست داشتن گریس در قتل اربابش را تأیید می‌کند.

مینی‌سریال Alias Grace
به همین دلیل 10 سال است که گریس در زندان به‌سر می‌برد تا اینکه پزشکی با نام سیمون جوردن به این فکر می‌افتد که به گریس در به خاطر آوردن رویدادهای روز قتل کمک کند. این سریال پیچش‌های داستانی جذابی دارد و بدون شک از دیدن آن‌ لذت خواهید برد.
بیشتر بدانید : فیلم کوتاه و مینیمال از خلوص هنری بیشتری برخوردار است
بیشتر بدانید : اسپیلبرگ تلویزیون را تسخیر می‌کند/ از جانشین «لاست» تا سریال «فعالیت ناهنجار» +عکس
بیشتر بدانید : نگاهی به سریال خارجی «دهکده خاطرات»
بیشتر بدانید : مروری بر سریال‌های خارجی تلویزیون از دهه 60 تا امروز
منبع : زندگی ایده آل

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/59011/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟

بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است

کتاب؛ ابزاری برای ایجاد رزومه یا عکس یادگاری

تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه سیاهمزگی فومن

تظاهرات حمایت از مردم غزه و پاسخ به اسرائیل در گیلان برگزار می‌شود

72 هزار گیلانی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را دریافت کردند

خدمت توام با تکریم مهمترین اصل در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

تکریم مدیرکل بنیاد مازندران از جانباز سرافراز سرتیپ دوم صلواتی

فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن

برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال 1403 در گیلان

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»