نسیم گیلان

آخرين مطالب

عملکرد ضعیف سپیدرود رشت در دور رفت لیگ برتر ورزشي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - تیم فوتبال سپیدرود رشت در دور رفت رقابت های لیگ برتر کشور نتایج ضعفی را کسب و کارنامه قابل قبولی ارائه نکرد تا ضعیف ترین خطوط حمله و دفاع را در بین تیم های لیگ برتری به نام خود ثبت کند.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، با انجام هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، دور رفت این مسابقات به اتمام رسید و فقط شش بازی باقی مانده تا تمامی تیم ها دور رفت را به اتمام برسانند که در این بین، سپیدرود هر 15 بازی خود را انجام داده و دور رفت برای این تیم به اتمام رسیده است.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت در دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر، نتایج خوبی را کسب نکرده و عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته و هم اینک نیز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
البته سرخپوشان رشتی با مشکلات فراوانی پا به رقابت های فصل جاری لیگ برتر گذاشتند و این تیم بدون سپری کردن دوران بدنسازی و با تیمی نصف و نیمه این رقابت ها را با سرمربیگیری خداداد عزیزی آغاز کرد؛ به دلیل مشکلات مدیریتی و مشخص نبودن وضعیت این تیم پرطرفدار، سپیدرود دوران آماده سازی قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر را از دست داد چون در آن زمان این باشگاه با دو مالک ، دو سرمربی و دو تیم تمرین می کرد.
اما پس از هفته سوم و با انجام تغییر و تحولاتی که در بخش مدیریتی و کادرفنی این تیم ایجاد شد، سپیدرود با هدایت علی کریمی رقابت های لیگ برتر را ادامه داد که البته مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست و این تیم برای خرید بازیکن های جدید به طور حتم با مشکل روبرو خواهد بود.
ارتش سرخ گیلان از 15 بازی که در دور رفت رقابت های لیگ برتر برگزار کرده، دو پیروزی ، چهار تساوی و 9 شکست را بدست آورده تا لقب یکی از ضعیف ترین تیم های دور رفت این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در 15 بازی که در فصل جاری رقابت ها برگزار کرد، هفت گل به ثمر رساند تا ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را در دور رفت داشته باشد و همچنین با دریافت 26 گل، ضعیف ترین خطوط دفاعی دور رفت رقابت های لیگ برتر را نیز به نام خود ثبت کرد.
البته دو پیروزی متوالی سپیدرودی ها در لیگ برتر برابر تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان بهترین نتایج کسب شده این تیم در دور رفت بود که این پیروزی ها برابر پارس جنوبی در رشت و برتری برابر فولاد در اهواز رقم خورد.
همچنین کسب دو تساوی خارج از خانه برابر تیم های ماشین سازی تبریز و نساجی قائمشهر نیز نتایج قابل قبولی برای این تیم در دور رفت محسوب می شود و تساوی های خانگی سپیدرود نیز برابر تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان رقم خورد.
اما کسب 9 شکست از 15 دیدار در کارنامه دور رفت تیم فوتبال سپیدرود رشت دیده می شود که از این تعداد، پنج شکست خارج از خانه و چهار شکست نیز در بازی های خانگی بدست آمد که دو شکست خانگی این تیم برابر سپاهان و استقلال تهران سنگین و تحقیرآمیز بود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدارهای خارج از خانه برابر تیم های سایپا، استقلال خوزستان ، پرسپولیس ، پیکان و تراکتور سازی متحمل شکست شد که در برابر تیم های پرپسپولیس، پیکان و تراکتورسازی بازی های قابل قبولی را ارائه داد اما در دقایق پایانی با دریافت گل ، در هر سه دیدار مغلوب شد.
سرخپوشان رشتی در دیدارهای خانگی نیز برابر تیم های سپاهان اصفهان ، پدیده مشهد، نفت مسحد سلیمان و استقلال تهران متحمل شکست شد که باخت شش بر یک برابر سپاهان در هفته دوم و شکست پنج بر صفر برابر استقلال تهران در هفته پانزدهم، از سنگین ترین شکست های این تیم بشمار می رود.
دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور برای سپیدرود به اتمام رسیده و هم اینک نیز طرفداران و علاقمندان این تیم منتظرند تا کادرفنی سپیدرود با کنارگذاشتن چند بازیکن نا آماده و همچنین جذب چند بازیکن تاثیرگذار ، دور برگشت را با قدرت آغاز کند و این مسابقات را با کسب نتایج بهتر به اتمام برساند.
تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، سپیدرود رشت با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و یکی از گزینه های سقوط از این مسابقات بشمار می رود البته کسر شش امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان، باعث شد تا این تیم اهوازی پایین تر از سرخپوسان رشتی در انتهای جدول رده بندی قرار گیرد تا استقلال خوزستان نیز یکی از گزینه های سقوط از رقابت های فصل جاری محسوب شود.
7285/2007

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/76274/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

11 آلاینده بیماری‌زای مخفی در خانه

عیادت معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید از حادثه دیده واقعه تروریستی کرمان

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند

کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با 150 کار فرمای متخلف

انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل

رقابت بیش از 500 داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری در کیش

کیش؛ الگوی ایران آینده/ سرمایه‌گذاری کشورهای عربی در کیش

تحقق وعده صادق نشان از اقتدار سپاه بود

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

رفع تصرف 1000 متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

نگهداری 42هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو 2024 تهران

یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا

پایداری گرمای هوا در گیلان

دستگیری قاتل کمتر از 5 ساعت در تالش

عشق زندگی می بخشد

یک جهان راز درآمیخته داری به نگاه

داستانک/ راه نجات

اکنون کجاست؟ کسی که فراموشش کردم

رونمایی از لوح ثبتی مهارت سنتی فراوری چای دستی در لاهیجان

لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اجرای بیش از 20 ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت 6 ماه تعلیق شد

لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 7 اردیبهشت 1403

آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ساماندهی لندفیل سراوان 84 درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی

محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد