پایگاه خبری تحلیلی نسیم گیلان

آخرين مطالب

افزون بر 106 هزار بار زنگ سامانه 122 گیلان به صدا در آمد گفتگو

افزون بر 106 هزار بار زنگ سامانه 122 گیلان به صدا در آمد

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان از ثبت 106 هزار و 63 تماس با این مرکز در استان از 14 مرداد ماه سال گذشته ( زمان راه اندازی این سامانه) تا دوم دی ماه امسال خبر داد.
سید محسن حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک مرکز جامع 24 ساعته جهت دریافت تماس های مردمی، اطلاع رسانی، ثبت درخواست های حوادث و اتفاقات و ارائه خدمات بصورت غیرحضوری است.
وی افزود: این مرکز بصورت شبانه روزی از کانال های مختلف ورودی همچون تلفن 122، وب سایت، Email، پیامک و شبکه های اجتماعی درخواست های متقاضیان را دریافت می کند.
وی یادآورشد: فعالیت مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب گیلان در سال 1390 با اختصاص شش خط تلفن آنالوگ در شهر رشت با چهار اپراتور و در مناطق با یک خط تلفن آنالوگ آغاز و در سال 1396 به 30 خط دیجیتال و 12 اپراتور، یک مرکز تماس 24 ساعته، نرم افزار ثبت حوادث و نرم افزار ارائه خدمات غیرحضوری در ساختمانی به مساحت 125 مترمربع با امکانات به روز شده، ارتقاء یافته است.
حسینی به مزایای راه اندازی سامانه 122 نیز اشاره و تصریح کرد: این مرکز امکان را به شهروندان می دهد که بدون مراجعه حضوری به شرکت های آب و فاضلاب شهری و اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه ها، درخواست های خود را از طریق تلفن 122 ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اطلاعات بدست آمده از نرم افزارهای مرکز 122 این امکان را به مدیران ارشد شرکت می دهد که بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه انواع حوادث اعلام شده توسط شهروندان را به تفکیک هر منطقه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.
وی با بیان اینکه برای سهولت در انجام کار و پیگیری آنها، تمام مکالمات اپراتورها با متقاضیان ثبت و ضبط میشود، تصریح کرد: یکی از قابلیت های مرکز 122، نظرسنجی پس از پایان مکالمه با اپراتور است که متقاضیان می توانند درخصوص نحوه پاسخگویی اپراتور و چگونگی ارائه خدمات توسط گروه های عملیاتی اظهار نظر نمایند.
حسینی پاسخگویی و ثبت درخواست ها، پیگیری و رسیدگی به شکایات، آمار و نظرسنجی، اطلاع رسانی و بازخورد آنها
و ارائه خدمات غیرحضوری (فروش و خدمات پس از فروش) را از قابلیت های سامانه 122 استان ذکرکرد.
وی ادامه داد : دریافت حوادث آب و فاضلاب بصورت 24 ساعته و ارسال پیامک پیگیری به متقاضیان، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب فقط با یک تماس و اعلام کارکرد کنتور و دریافت صورتحساب بصورت شبانه روزی از عمده مزایای این سامانه می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با اشاره به قابلیت واگذاری انشعاب غیر حضوری از طریق سامانه 122 گفت: از زمان راه اندازی این مرکز ( 14 مرداد سال 96) تاکنون؛ 12 هزار و 749 فقره انشعاب غیرحضوری در مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به متقاضیان واگذار شده است.
وی همچنین به برنامه های آتی در خدمات پس از فروش در مرکز خدمات غیر حضوری نیز اشاره و بیان کرد: تغییر نام ، تغییر واحد ، تغییر کاربری و تغییر ظرفیت از جمله خدمات آینده مرکز 122 استان خواهد بود.
حسینی خاطر نشان کرد: مشترکان می توانند از طریق تلفن همراه با ارسال شماره اشتراک هشت رقمی به 200001522 آخرین اطلاعات قبض آب بهاء خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن بصورت آن لاین اقدام کنند.
وی اضافه کرد: همچنین یکی از راههای ثبت درخواست خرید انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش، وب سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به آدرس www.abfa-guilan.ir می باشد که متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت و ثبت درخواست های خود در میز خدمت الکترونیکی خدمات خود را دریافت نمایند.
به گفته حسینی ؛ طی بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور به همراه استاندار گیلان از مرکز 122، شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بعنوان دستگاه اجرایی برتر در بحث ارائه خدمات الکترونیکی (میز خدمت غیرحضوری) در استان معرفی شده است.
مرکز ارتباطات مردمی 122 آب و فاضلاب استان گیلان در ارزیابی های بعمل آمده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، یکی از مراکز پیش رو بوده و دبیری کارگروه نرم افزارهای 122 کشور به رئیس مرکز حمیدرضا ناطقی واگذار شده است.
شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان افزون بر 456 هزار مشترک در حوزه آب دارد و تعداد مشترکان خانگی این شرکت بیش از 396 هزار مشترک است.
7296 /6030





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

غرق شدن دو جوان در سواحل اوشیان چابکسر

چای ایرانی، شناسه‌دار می شود

باران موجب ورس 10 درصد شالیزارهای گیلان شد

مارهای افعی قفقازی از گونه های ارزشمند جانوری ارتفاعات لنگرود

انجام 180 کیلومتر لایروبی برای سال زراعی جاری در لنگرود

پیکر یکی از غرق شدگان سد سنگر پیدا شد

پوشش بیمه ای 42درصدی جمعیت رودسر/ بیمه بیکاری به228 نفر پرداخت شد

حادثه برای سه هزار نفر در سواحل دریای مازندران

وجود گفتمان منطقی افراد غیرمحجبه را به سمت حجاب سوق می دهد

مهاجرت ها منابع آبی روستایی لاهیجان را کاهش داده است

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در فومن

مسابقه عکاسی «شهدای تازه تفحص شده» در گیلان برگزار می شود

سنجش فشار خون افزون بر یک میلیون و 50 هزار نفر در گیلان

آغاز اجرای طرح هدایت آب های سطحی در شهر لوندویل آستارا

برگزاری سومین جشنواره ملی «نگاهی به طنز معاصر» در فومن

نیازمند وحدت رسانه‌ای برای افشای جنایت‌های آمریکا هستیم

خروج سامانه بارشی از گیلان

اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار به سد دیورش

توان خودپالایی طبیعی تالاب انزلی قادر به حل مشکلات نیست

فراخوان سی ویکمین جشنواره تئاتر گیلان/آخرین مهلت ارسال آثار 15مهر

بارش باران در گیلان/ آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست

کنترل فشارخون بیش از 70 درصد جمعیت هدف رضوانشهر

انجام دومین انتقال هوایی عضو پیوندی در گیلان

انتقال قلب پسر 14 ساله دچار مرگ مغزی از گیلان با اورژانس هوایی

ماندگاری هوای گرم در گیلان ادامه دارد

برخورد 206 با تیر برق یک کشته و 3 مجروح برجا گذاشت

1480 کلاس درس برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده است

روند افزایش دما در گیلان

فشار خون حدود 79 درصد گیلانی‌ها سنجش و ثبت شد

تالش از نظر کاربرد ماشین آلات کشاورزی جایگاه سوم را در گیلان دارد

مردم به هلال احمر اعتماد دارند/حضور در جمع خانواده شهدا موجب نشاط معنوی می شود

معرفی رقم جدید برنج ایرانی اَنام گیلان در آینده نزدیک

آب روستاهای سوغات و لطیف محله آستارا وصل شد

مهلت تخفیف ویژه ترخیص خودروهای توقیفی در گیلان  فقط تا پنج روز دیگر

آتش سوزی اراضی جنگلی آستارا مهار شد

رونق گردشگری روستایی مانع زمین فروشی و مهاجرت روستائیان می‌شود

ثبت غیرحضوری درخواست های بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان امکان پذیر شد

گیلان از استان های پرمصرف خون

کشف بیش از 7 تن شکر قاچاق در لاهیجان

برپایی چهار ایستگاه کنترل فشار خون در بندرانزلی

کوهنورد مصدوم به بیمارستان آستارا منتقل شد

سینماهای گیلان چهاردهم و پانزدهم خرداد، نیمه فعال می شوند

توزیع بالغ بر 288 میلیون لیتر فراورده های نفتی گیلان

ساماندهی آب بندان ها در رودبار کند است

ضعف ولتاژ برق روستاهای فومن برطرف می شود

توزیع 70 تن گوشت و مرغ منجمد و گرم تنظیم بازار در آستارا

برخورد قاطع با پدیده سگ گردانی

150 هزار دانش آموز گیلان تحت پوشش طرح ایمن سازی راه ها

ایجاد 167خانه هلال درگیلان/ هدف ارتقای توانمندی جوامع روستایی است

گله های دام سیاهکل به مناطق ییلاقی کوچ داده شدند