نسیم گیلان

آخرين مطالب

لیگ برتر؛

رویارویی کریمی و دایی با تفکر پیروزی ورزشي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت و علی دایی سرمربی سایپا با تفکر پیروزی مقابل هم قرار می گیرند.
  تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر سه سنبه هته جاری 16 بهمن ماه در آغاز دور برگشت و هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور ، از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
این دیدار تقابل دو بازیکن اسبق و کاپیتان های تیم ملی و دو مربی فعلی تیم ها لیگ برتری است که با توجه به شرایط موجود، به طور حتم هر دو مربی با تفکر پیروزی رو در روی هم قرار می گیرند.
با توجه به اینکه تم فوتبال سپیدرود رشت در آغاز رقابت های فصل جاری لیگ برتر در تهران با نتیجه سه بر صفر مغلوب سایپا شده بود، به طور حتم این تیم برای جبران شکست دور رفت رو در روی تیم علی دایی قرار خواهد گرفت.
البته در آن زمان سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت بر عهده خداداد عزیزی بود و از هفته چهارم علی کریمی به عنوان سرمربی در این تیم مشغول به کار شد اما با این وجود، این تیم مترصد انتقام بازی رفت می باشد.
با توجه به این امر، به طور حتم شاگردان علی کریمی در این دیدار خانگی و با حمایت طرفداران خود فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز در برابر تیم علی دایی به میدان خواهند رفت تا علاوه بر ثبت اولین پیروزی خود در آغاز دور برگشت این رقابت ها، تا حدی وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت در جدول شرایط مناسبی ندارد و فقط بالاتر از استقلال خورزستان و در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و برای اینکه این تیم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند، به طور حتم در دیدارهای خانگی فقط چشم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز دوخته است.
با ابن وجود یاران علی کریمی در دیدار فردا با این تفکر وارد زمین مسابقه خواهند شد تا با پیروزی برابر تیم سایپا، شکست دور رفت خود را به فراموشی سپرده و شرایط تازه ای را برای خود در لیگ برتر و جدول ابن مسابقات رقم بزنند.
با توجه به اینکه سرخپوشان رشتی در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جدید جذب کرده و همچنین تعدادی از این بازیکنان به دلیل آسیب دیدگی در بازی هفته گذشته این تیم نتوانستند در جام حذفی رو در روی پرسپولیس قرار گیرند، هم اینک شرایط حضور در زمین بازی را کسب کرده و مترصد رویارویی با تیم سایپا هستند.
البته این تیم تاکنون نتوانسته بازیکن مهاجم به تیم خود اضافه کند و در این خط با مشکل گلزنی نیز ، مواجه است اما با ابن وجود علی کریمی در نظر دارد تا با استفاده از بازیکنان جدید در خطوط دفاعی و میانی و همچنین استفاده از بازیکنان قبلی تیم درخط هجومی، بتواند برابر تیم قدرتمند سایپا به برتری و علی دایی را در رشت شکست دهد.
ارتش سرخ گیلان در نقل و انتقالات توانست چند بازیکن در خطوط دفاعی و میانی جذب کند تا در این دو منطقه ضعف های خود را پوشش دهد و این در حالی است که بازیکنان جدید این تیم بهترین فرصت را دارند در دیدار برابر یاران علی دایی بدرخشند تا جایگاه ویژه ای را در ترکیب تیم و همچنین در نزد طرفداران سپیدرود باز کنند.
اما تیم فوتبال سایپا تهران نیز که برای دومین هفته متوالی به رشت سفر می کند، برای کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه به مصاف تیم سپیدرود رشت خواهد رفت تا بتواند با پیروزی در این بازی، شکست و حذف هفته گذشه خود را فراموش کند.
یاران عی دایی هفته گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر یک برابر حریفش مغلوب و از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.
با این وجود علی دایی نیز به فکر انقام است تا با پیروزی برابر سرخپوشان رشتی علاوه بر اینکه به تیم های صدرجدولی نزدیکتر شود، شکست هفته گذشته در مسابقات جام حذفی کشور را نیز به فراموشی بسپارد.
این در حالی است که این تیم نیز در فصل نقل و انتقالات دستخوش تغییراتی شده و باید مشاهده کرد که این تیم با توجه به اینکه چند بازیکن از جمله مهدی ترابی مهاجم ملی پوش خود را از دست داده اما امین منوچهری مهاجم نیم فصل اول سپیدرود را به اختیار گرفته در اولین دیدارش در دور برگشت لیگ برتر چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.
با توجه به شرایط موجود، به طور حتم جدال علی دایی با علی کریمی باید جذاب و دیدنی باشد چون این دو مربی به هیچ وجه حاضر به کسب نتیجه مساوی مقابل هم نیستند و فقط برای کسب پیروزی رو در روی هم قرار می گیرند.
به طور حتم با توجه به شرایط خوب آب و هوایی، استقبال از این دیدار نیز مناسب خواهد بود و طرفداران سپیدرود منتظر انجام یک دیدار هجومی از سوی تیم خود هستند تا طرفدران تیم سرخ پوش رشتی بتوانند اولین پیروزی در اولین هفته از دور برگشت این مسابقات را جشن بگیرند.
تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم سایپا تهران با 17 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/85672/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان