نسیم گیلان

آخرين مطالب

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

چهل سال تعارض و تعاند با انقلاب حاصلی جز شکست برای استکبار جهانی نداشت سياسي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهل سال تعارض و تعاند استکبار جهانی با مردم مسلمان ایران حاصلی جز ناامیدی، شکست و برانگیختن نفرت جهانی برای آنان نداشته است، گفت: ایران اسلامی همچنان با اقتدار در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی بی ‌نظیرترین رویداد تاریخ معاصر جهان است که با استعانت از عنایات ویژه پروردگار متعال، هدایت‌های روشنگرانه و پیامبرگونه امام خمینی(ره) و حضور آگاهانه و وحدت کلمه مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با احیای اسلام ناب محمدی(ص) نظامی توانا و کارآمد مبتنی بر احکام اسلام را برای اداره کشورها معرفی کرد، افزود: انقلاب ایران با سرنگونی رژیم ستمشاهی پهلوی و شکست نظام سلطه جهانی توانست با ایجاد تحولی اساسی، ارزش‌های اسلامی و معنوی را جایگزین ارزش‌های بی ‌مقدار غربی و مادی برآمده از فرهنگ الحادی و استبدادی رژیم منحوس پهلوی کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان انقلاب اسلامی را راهی نجات‌بخش پیش‌ روی جامعه رو به زوال بشریت دانست و تاکید کرد: در سایه انقلاب آزادگی، عزت و رستگاری برای ایران به ارمغان آمد و ملت از چنگال اسارت طاغوت و بندگی استکبار جهانی رهایی یافتند.
اشجری با بیان اینکه ا نقلاب ایران با ایجاد موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به الگوی بی ‌بدیل مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی مسلمانان را به احقاق حقوق انسانی و اسلامی خود ترغیب کرده است تا با بازگشت به دین مبین اسلام و تمسک به احکام مترقی اسلام، عظمت و عزت گذشته خود را بازیابند.
وی اقتدار انقلاب اسلامی و صدور آن به منطقه را سبب خشم سران استکباری جهانی دانست و ادامه داد: علیرغم گذشت چهل سال از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی دشمنان همچنان با دسیسه‌چینی، توطئه‌پردازی و فتنه‌گری به خیال باطل خود می‌کوشند تا این انقلاب را متوقف، منحرف و یا شکست دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باطل را یارای مقابله با حق نیست، یادآور شد: در تقابل حق و باطل، پیروزی از آن مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران خواهد بود.
اشجری با بیان اینکه چهل سال تعارض و تعاند استکبار جهانی با مردم مسلمان ایران حاصلی جز ناامیدی، شکست و برانگیختن نفرت جهانی برای آنان نداشته است، گفت: ایران اسلامی با دستاوردهای گرانبهای چهل ساله خود همچنان با اقتدار در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.
وی اضافه کرد ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه تهدیدها و تحریم‌ها را پشت ‌سر گذاشته و در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر در یوم‌الله 22 بهمن است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نقشه‌های دشمنان نظام برای ناکارآمد جلوه‌ دادن نظام و ایجاد موج ناامیدی را نقش‌ بر آب دانست و عنوان کرد: مردم مسلمان ایران با لبیک به ندای آسمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، خیال‌های شوم و باطل سران استکباری را در زیر گام‌های استوار خود لگدمال می‌کنند تا دولت‌های استکباری بدانند که ملت آزاده ایران همانگونه که فریب لبخندهای شیطانی «اوباما» را نخورد، هرگز هراسی از بلوف‌های «ترامپ» احمق به دل راه نخواهد داد.
اشجری حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را به مثابه دفاع جانانه از آرمان والای انقلاب و نفی هرگونه دسیسه، نیرنگ، فتنه و شرارت قدرت‌های شیطانی جهان و تکرار پاسخ «نه» به خواب و خیال‌های خام سران استکبار جهانی برای دخالت در امور کشور دانست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک عطیه الهی است، اظهار کرد: دشمنان قسم‌ خورده نظام و بدخواهان مردم مسلمان ایران بدانند که ملت ایران با گذشت چهل سال همچنان بر شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی پایبند هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره سال‌ها مبارزات انقلابی مردم دانست و متذکر شد: ملت تا آخرین نفس پاسدار انقلاب و نظام، این میراث گرانبهای امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا خواهند ماند.
اشجری با گرامیداشت آغاز دهه پنجم عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بی تردید گیلانیان غیور و همیشه در صحنه بار دیگر با حضور پرشور و وحدت‌بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و برگ زرینی بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان گیلان خواهند افزود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/86163/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان