نسیم گیلان

آخرين مطالب

عزم راسخ گیلانی ها برای خلق حماسه ای دیگر در چله انقلاب سياسي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - مردم شهرها و مناطق مختلف استان گیلان با عزمی راسخ برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و جشن بزرگ آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و خلق حماسه ای دیگر در چله انقلاب آماده شده اند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، قشرهای مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی در سراسر شهرستان های استان گیلان، خود را برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن سال 97 آماده کرده اند تا بار دیگر بصیرت و هوشیاری شان را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل بنیانگدار جمهوری اسلامی و شهدا به جهانیان ثابت کنند.
دهه مبارک فجر هر سال یادآور رسیدن ملت ایران به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، 22 بهمن نیز روز تجدید عهد با آرمان های امام راحل ، شهدا ، نمایش بیداری ملت ایران و روز پاسخ ایرانیان به دشمنان نظام اسلامیست، امروز وظیفه تک تک ایرانیان است تا به پاس رشادت ها در به ثمرنشستن انقلاب اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشته باشند، پس با گام هایی استوار خواهند آمد و جلوه هایی از عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و امام راحل به نمایش می گذارند.
جمعی از مردم استان گیلان به خبرنگار ایرنا، ضمن اعلام آمادگی شان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله بهمن 97 بیان داشتند: امسال نیز باشکوهتر از سال های گذشته در جشن بزرگ انقلاب شرکت می کنیم و دشمنان را که فکر می کردند انقلاب اسلامی به چهل سالگی نمی رسد، مبهوت می کنیم.
آنان اظهار داشتند: دهه فجر و 22 بهمن هر سال یادآور رشادت ها و فداکاری های شهیدان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است، اکنون 40 سال از فرار دیو و آمدن فرشته به کشورمان می گذرد، وظیفه ماست که قدر آن ایام را بدانیم و هر سال استوارتر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.
ادارات، نهادها و تشکل های مردمی در استان با صدرو بیانیه های جداگانه ای ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از مردم انقلابی و بصیر استان برای حضور باشکوه و خلق حماسه ای در آغاز چهل و یکمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در بیانیه ای، ضمن دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیان داشت: ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شور و نشاطی مثال‌زدنی جشن می گیرند.
در بیانیه آیت الله رسول فلاحتی افزوده شده: مردم مسلمان ایران علی‌ رغم همه سم‌ پاشی‌ های رسانه‌ ای دشمنان نظام، تهدیدها و تحریم‌ها، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شور و نشاطی مثال ‌زدنی جشن می گیرند و با حضور حماسی خود نقشه ‌های شوم دشمنان نظام را که می‌کوشند انقلاب اسلامی را ناکارآمد و ملت ایران را خسته و ناامید جلوه دهند، نقش برآب کرده و از یوم‌الله 22 بهمن حماسه جاودان دیگری می سازند و با پاسداشت این ایام وفاداری خود نسبت به آرمان والای امام خمینی(ره)؛ مقام معظم رهبری و پایندی خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور جهانیان می‌رسانند.
سپاه قدس گیلان در بیانیه ای از مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمائی بزرگ یوم الله 22 بهمن دعوت کرد، متن این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است؛ چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامی در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فناوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌ای درخشان را از خود بجای گذاشته است.
سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم گیلانیان ولایت مدار دعوت می نماید تا با حضور با صلابت و دشمن شکن خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مد ظله العالی لبیک گفته و با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌ الله 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز آمده است، انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ ترین انقلاب تاریخ بشریت و بی‌ نظیرترین رویداد تاریخ معاصر جهان است که با استعانت از عنایات ویژه پروردگار متعال، هدایت ‌های روشنگرانه و پیامبر گونه امام خمینی (رحمت الله علیه)، حضور آگاهانه و وحدت کلمه مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید و با سرنگونی رژیم ستمشاهی پهلوی و شکست نظام سلطه جهانی توانست با ایجاد تحولی اساسی، ارزش‌ های اسلامی و معنوی را جایگزین ارزش ‌های بی‌مقدار غربی و مادی برآمده از فرهنگ الحادی و استبدادی رژیم منحوس پهلوی کند
در ادامه این بیانیه آمده است : انقلاب اسلامی ایران با احیای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله)، نظامی توانا و کارآمد مبتنی بر احکام اسلامی را برای اداره کشورها معرفی کرد و راهی نجات‌ بخش را پیشروی جامعه رو به زوال بشریت قرار داد و با رهایی مردم مسلمان ایران از چنگال اسارت طاغوت و بندگی استکبار جهانی، آزادگی، عزت و رستگاری را برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.
در خاتمه این بیانیه افزوده شده: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تبریک و تهنیت به ‌مناسبت آغاز دهه پنجم عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان را پاس داشته و از گیلانیان غیور و همیشه در صحنه دعوت می‌ کند تا با حضور پرشور و وحدت‌ بخش خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، حماسه‌ای دیگر آفریده و برگ زرینی بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان گیلان بیفزایند.
موسسه خانه مطبوعات گیلان در بیانیه ای ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مردم همیشه در صحنه و جامعه رسانه ای استان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در بخش از بیانیه موسسه خانه مطبوعات گیلان آمده است، حال که انقلاب کشورمان به 40 سالگی رسیده و این عمر نمادین که نشانه بلوغ و تکامل یافتگی است باید با درنظر گرفتن این مهم گام های بلند و استواری برای آزادی های اجتماعی و فرهنگی و مهم تر از همه رفع مشکلات اقتصادی جامعه برداشته شود.
در ادامه این بیانیه افزوده شده: از این رو جامعه مطبوعاتی و رسانه ای استان گیلان در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راه توسعه و تداوم فرهنگ اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اراده ، اقتدار و وفاداری خود به انقلاب و آرمان های امام راحل را به نمایش خواهند گذاشت.
راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن در 58 نقطه از استان گیلان و در شهر رشت راس ساعت 9 صبح از مسیرهای پنج‌گانه به سوی میدان شهدای ذهاب با سخنرانی دکتر سعید جلیلی، نمایندۀ مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.
مسیرهای راهپیمایی در رشت شامل مسیر شماره یک، سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب، مسیر شماره دو ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب، مسیر شماره سه میدان شهید انصاری، خیابان سعدی، میدان شهدای ذهاب، مسیر شماره چهار، مسجد جامع کاسه ‌فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب و مسیر پنج بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی، میدان شهدای ذهاب است.
7286 / 6030/

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/86217/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

کشف 60 میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

مهار آتش در خودروی سواری

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

برگزاری کنفرانس علمی ادواری «بازتوانی بیماری های عصبی – کمر درد»

ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت

مهار آتش‌ یک خودرو در خیابان معلم رشت

عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

دیدار 46 کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب

شاعرانه/ چه خوش است با خیال تو نهفته رازکردن

داستانک/ دوستت دارم

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

پیشرفت فیزیکی 86 درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی

ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان

شعری فوق العاده زیبا از مولانا

به ظاهر دوست اما دشمنانند

این استان ها منتظر موج جدید بارش باران باشند

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 4 اردیبهشت 1403

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

افزایش 67 درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

خودروِ ترکیبی یا دورگه؟

مصوبات دور اول سفر رییس جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام به صورت 100 درصد اجرایی شد

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

برگزاری 31 عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان

رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه

گیتی آذرپی درگذشت

افزایش 30 درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان

معدوم سازی 389 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا

جایزه کتاب سال فراخوان داد

ماجرای دستگیری یک قاتل فراری در شوش

مرگ تلخ یک دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان

حرکت پر سر و صدای آمریکا علیه ایران

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

نجات مرد 38 ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

راه‌اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها در گیلان

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان

محاکمه دوباره کارگردان متهم به تجاوز

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران

ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود