نسیم گیلان

آخرين مطالب

دو چهره متفاوت سپیدرود برابر پرسپولیس ورزشي

  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - رشت - تیم فوتبال سپیدرود رشت در جریان دیدار برابر پرسپولیس تهران دو چهره متفاوت داشت، این تیم در نیمه اول بسیار ضعیف و در نیمه دوم نیز بسیار قدرتمند ظاهر شد.
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرپسولیس تهران عصر شنبه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرپسولیس با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد.
سپیدرودی ها در این دیدار، دو نیمه متفاوت را تجربه کردند، سرخپوشان رشتی در نیمه اول بسیار ضعیف ، پراشتباه و پرانتقاد ظاهر شدند که ماحصل آن دریافت سه گل در این نیمه بود.
دفاع باز سپیدرود در نیمه اول که یکی از مشکلات اساسی این تیم بشمار می رفت و بارها باعث شد که بازیکنان پرسپولیس از این منفذهای دفاعی باز استفاده و خود را به دروازه سپیدرود برسانند ، باعث شد تا دروازه این تیم در یک نیمه سه بار گشوده شود و تا حدی کار برای این تیم تمام شود.
علاوه بر اشتباهات مفرط در خط دفاعی ، خطوط میانی و تهاجمی ارتش سرخ گیلان نیز در نیمه اول دیدار این تیم برابر پرسپولیس، از آمادگی لازم به دور بود و این خطوط نیز دچار اشتباهات زیادی بودند.
کادر فنی و بازیکنان باتجربه پرسپولیس نیز از این نقاط ضعف و اشتباهات مفرط بازیکنان سپیدرود در نیمه اول به نحو مطلوبی سود برد و با به ثمر رساندن سه گل، خیالش را از کسب هر سه امتیاز این بازی و پیروزی در این دیدار خارج از خانه راحت کرد.
در نیمه اول تیم سپیدرود آن قدر ضعیف ظاهر و دچار اشتباهات فراوانی شد که همه طرفداران این تیم دوست داشتند تا هر چه زودتر این نیمه پایان یابد تا شاید در نیمه دوم وضعیت تفاوت یابد و سپیدرودی ها به قول معروف به خود بیایند و یک بازی حداقل معمولی را به نمایش بگذارند.
سپیدرودی ها در نیمه اول بازی برابر پرسولیس حتی قادر نبودند یک بازی معمولی را از خود به نمایش بگذارند و با توجه به اینکه از امتیاز طرفداران و زمین بازی برخوردار بودند، بسیار ضعیف و پراشتباه ظاهر شدند.
این در حالی بود که در نقطه مقابل ، تیم پرسپولیس که برای دستیابی به پیروزی به رشت آمده بود تا با کسب این سه امتیاز دوباره به صدر جدول بازگردد، در نیمه اول از اشتباهات تیم میزبان نهایت استفاده را کرد و با یک بازی هوشمند ، سه گل به ثمر رساند.
اما در نیمه دوم همه چیز تغییر یافت و به یکباره سرخپوشان رشتی به خود آمده و حتی برای لحظاتی نیز نفس ها در سینه تیم پرسپولیس و طرفداران این تیم حبس شد و تماشاگران پرسپولیس دوست داشتند که این نیمه هرچه زودتر به اتمام برسد.
با توجه به صحبت هایی که کادر فنی سپیدرود در بین دو نیمه انجام داد و تعویض هایی که نادر دست نشان سرمربی سرخپوشان رشتی انجام داد، کنترل بازی را در نیمه دوم تحت اختیار خود درآورده و موفق شدند به گل نیز دست یابند.
کمتر از یک دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد تا با گل شدن این پنالتی، فاصله سپیدرود به پرسپولیس به حداقل گل کاهش یابد اما این ضربه به هدر رفت تا آه از نهاد همه طرفداران سپیدرود بلند شود و پرپسولیس ها نیز شادمان شوند.
محمد غلامی کاپیتان سپیدرود در دیدار برابر پرسپولیس تهران پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که با یک ضربه بسیار ضعیف باعث شد تا رادیوشوویچ که با غیبت بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته بود، این ضربه پنالتی را مهار کند.
پس از این فرصت طلایی نیز، سپیدرود باز می توانست به گل دوم خود دست یابد اما واکنش بسیار زیبای دروازبان پرسولیس باعث شد تا ضربه سر مهاجمان سرخپوشان رشتی به گل دوم این تیم تبدیل نشود.
البته پس از نزدیک به یک دقیقه از به هدر رفتن ضربه پنالتی سپیدرود، حسین زرگر داور این دیدار یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد که این داور با مشورت با یکی از داوران پشت دروازه، نظر خود را تغییر و یک ضربه آزاد به سود سپیدرود اعلام کرد.
سپیدرودی ها در نیمه دوم به گونه ای برابر پرسولیس ظاهر شد که طرفداران این تیم هر لحظه انتظار گل را از جانب تیم خود داشتند و به همین دلیل اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، یک صدا سپیدرود را مورد تشویق قرار می دادند.
اما در نهایت سرخپوشان رشتی نتوانستند از این فرصت های طلایی خود به خصوص ضربه پنالتی سود برده و در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم پرسولیس و یک گام دیگر به سقوط از رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شدند.
البته طرفداران سپیدرود انتظار دارند که این تیم در هشت بازی باقی مانده همانند بازی نیمه دوم دیدار برابر پرسولیس، ظاهر شوند تا بتوانند برابر رقبای خود به برتری دست یافته تا با کسب امتیازات لازم ، در رقابت های لیگ برتر ماندگار شوند.
تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم تیم پرسپولیس با 45 امتیاز در مکان نخست و تیم سپیدرود رشت با 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/89981/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

2 مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان

داستانک/ شنوایی کم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی