نسیم گیلان
در گفتگو با مهر مطرح شد:
تبیین دغدغه‌های رهبری در گام دوم انقلاب رسالت تبلیغات اسلامی
شنبه 1 تير 1398 - 21:56:03
نسیم گیلان - رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تبیین و انتقال آرمان و دغدغه های رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از رسالت این سازمان است، گفت: این بیانیه برای ساختن تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تبیین نوآورانه برای مقابله با تهاجمات فکری و تبلیغی دشمنان انقلاب رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: تبیین، عرضه فکر و فرهنگ با توجه به ادبیات، روش و نیازهای روز به گونه‌ای که بر جان مخاطبان بنشیند یکی دیگر از رسالت‌های این سازمان است.
وی تصریح کرد: رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجمات فکری، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان انقلاب و دین اسلام با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و ابزارهای متکی به هنر، سینما، فضای مجازی در شرایطی که مخاطبان اصلی آن جوانان است بخشی از فعالیت‌های این سازمان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر نقش و تأثیر مردم به عنوان مبلغان دینی، گفت: روحانیون سابقه طولانی در امر تبلیغ دارند اما در دوره اخیر برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باید برای تبلیغ دینی و سبک زندگی اسلامی از آحاد مردم در این راستا استفاده کرد.
حجت الاسلام مهدوی در ادامه یکی دیگر از رسالت‌های سازمان تبلیغات را در شرایط امروز تبیین، نشر، انتقال مفاد، محتوا، آرمان و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم گفت: بیانیه گام دوم از مصادیق بروز و مهم شعائر دینی در عصر جدید است که توسط یک عالم دینی و مجاهد انقلابی در عرصه فکری، معرفتی، فرهنگی، مبارزه سیاسی و اجتماعی در عین حال یک رهبر مبارز ناصح، دلسوز و حکیم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خطاب به همه مردم به ویژه جوانان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: این بیانیه برای ساختن تمدن اسلامی همراه با جهت دهی و هدایت عزم و اراده آحاد مردم بدور از هرگونه ناامیدی اجتماعی همراه با امید و حرکتی پرنشاط و مقتدارنه به سمت ایران آزاد اسلامی و رسیدن به عدالت اجتماعی مطلوب است.
مهدوی به برنامه‌های آتی در سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: توجه به مفاد بیانیه گام دوم، برنامه ریزی متناسب با این بیانیه، راهبرد مهم مردمی کردن تبلیغ با بهره گیری از اصناف و اقشار مختلف اجتماعی و جوان گرایی از این جمله برنامه‌ها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یاد آورشد : بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه، بسیج مردمی، نهاد و تشکل‌های آتش به اختیار و همچنین توجه ویژه به هدایت و جهت دهی مبلغین خواهر و استفاده از قشر فرهیخته بانوان در حوزه و دانشگاه و بحث مسجد محله یا محله مسجد محور در برنامه‌های آینده این سازمان در دستور کار قرار گرفته است.

http://www.gilan-online.ir/fa/News/100096/تبیین-دغدغه‌های-رهبری-در-گام-دوم-انقلاب-رسالت-تبلیغات-اسلامی
بستن   چاپ