نسیم گیلان
سازمان منطقه آزاد انزلی صاحب میز خدمت شد
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 12:28:58
نسیم گیلان - انزلی- سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی به مراجعان میز خدمت حضوری و الکترونیکی را در ورودی بخش اداری این سازمان مستقر کرد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این سازما، مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی منطقه آزاد انزلی در این باره گفت : این اقدام در جهت تحقق سیاست و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی و تأکید مدیرعامل سازمان مبنی بر اهتمام در اجرای این بخشنامه به عنوان یکی از دغدغه ها و ضرورتهای خدمات رسانی بهینه به ارباب رجوع استقرار یافته است.
اسلامی راد با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، تسهیل در ارائه خدمات و ثبت درخواست ها به صورت کاملاً الکترونیکی مهمترین دلایل ایجاد میز خدمت حضوری و الکترونیکی در این سازمان است افزود: این میز خدمت در دو بخش فیزیکی و الکترونیک به مراجعان خدمات ارائه می کند.
وی افزود:بخش اعظم خدماتی که ارباب رجوع قادر به بهره مندی از آن می باشد به صورت کاملاً الکترونیک به وی ارائه می شود.
به گفته وی در چارچوب این خدمت رسانی افراد از طریق پروفایل کاربری تمامی فرم های اداری را از طریق سامانه موجود دریافت و پس از پر کردن و ثبت درخواست، با دریافت کد رهگیری به دو شکل پیامکی و آنلاین، امکان پیگیری مکاتبات خود را از طریق اینترنت در هر زمان و مکانی به صورت غیر حضوری از طریق آدرس http://sd.anzalifz.org دارا خواهند بود.
اسلامی راد کیوسک های اطلاع رسانی هوشمند، پیگیری مکاتبات، صدای شهروند و پیگیری درخواست های پرونده های شهرسازی را از بخش های این سامانه اینترنتی عنوان کرد.
به گفته وی در بخش فیزیکی نیز به منظور تسهیل و تسریع در مسیر خدمت رسانی به ارباب رجوع بخش های مختلف سازمان، از هر معاونت و مدیریت مستقل یک کارشناس آگاه به قوانین و دستورالعمل ها جهت ارائه خدمت به مراجعه کنندگان و سرمایه گذاران در این میز خدمت مشغول به خدمت رسانی می باشند و در عین حال مدیران سازمان نیز به صورت چرخشی ساعاتی از روز را در این بخش حضور خواهند داشت.
مدیر منابع انسانی سازمان افزود: افزایش سطح رضایت ارباب رجوع و سرمایه گذاران در راستای بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ارتقای سطح فرآیندهای اداری با افزودن خدمتی جدید به خدمات دولت الکترونیک ارائه شده از سوی این سازمان، تکریم ارباب رجوع از طریق کاهش زمان انجام امور اداری ، آشنا کردن مراجعان با دستورالعمل ها و شیوه نامه های اداری سازمان به منظور آگاهی از حقوق و وظایف هر مراجعه کننده در برابر سازمان و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از مهمترین دستاوردهای استقرار میز خدمت در سازمان منطقه آزاد انزلی است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با وجود زیرساختهای عمرانی، صنعتی، گردشگری ایجاد شده بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی و کاهش فرآیندی زائد در تحقق اهداف و سیاستهای سازمان و تسهیل گری در امور گام موثری برداریم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال - جنوب، دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه، راسنودسک در ترکمنستان، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان، دسترسی از طریق راه های مناسب، به بازارهای مصرف کشورهای CIS، نزدیکی به فرودگاه بین المللی رشت از جمله مزایای منطقه آزاد انزلی است.
6030

http://www.gilan-online.ir/fa/News/52959/سازمان-منطقه-آزاد-انزلی-صاحب-میز-خدمت-شد
بستن   چاپ