نسیم گیلان
توصیه هایی برای فروش آنلاین
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 11:37:42
نسیم گیلان - پایگاه خبری - تحلیلی گیل خبر، مطلبی در قسمت یادداشت با عنوان توصیه هایی برای فروش آنلاین به قلم معراج مبرانیا منتشر کرده است.
در دوران کنونی که اوضاع اقتصادی اکثریت افراد جامعه اوضاع بسامان و مطلوبی ندارد باید دنبال روش هایی برای افزایش درآمد بدون نیاز به سرمایه ای چندان زیاد گشت. در این یادداشت قصد داریم یکی از این روش ها را معرفی و راه های فعالیت در این حوزه را بیشتر بشناسیم.
بعد از اینکه یافتید توانایی تولید و عرضه چه محصولی را دارید باید یک وب سایت فروش آنلاین تهیه کنید. هزینه های اولیه ای که می بایست برای خرید دامنه، هاست و قالب در نظر بگیرید کمتر از 100 هزار تومان است اما باید برای انتخاب نام سایت فروشگاه تان وسواس به خرج دهید و نامی متناسب با نوع محصول و خدمات مورد ارائه را برگزنید.
حالا باید همنام فروشگاه و دامنه ای که خریدید صفحه ای در شبکه های مجازی بسازید. سعی کنید در تمام شبکه های اجتماعی حضور پر رنگ داشته باشید و همه جا با یک نام و مشخصات فعالیت کنید. یادتان باشد صفحات مجازی اصلا مکان مناسبی برای فروش محصولاتتان نیست. از شبکه های مجازی صرفا برای معرفی محصولاتتان استفاده کنید و کلیه درخواست ها و فروش ها را بصورت متمرکز در وب سایتتان انجام دهید. فروش اجناس در شبکه های اجتماعی همانند دست فروشی در بازار است و نمیتوان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد.
برای پرداخت هایتان حتما از درگاه اینترنتی استفاده کنید و کمتر سمت کارت به کارت کردن و سایر روش های حضور بروید. اگر هم حجم تراکنش هایتان به قدری نیست که بانک ها درگاه در اختیارتان قرار بدهند از شرکت های واسطه مطمئن استفاده کنید. این شرکت ها واسطه بین شما و بانک ها میشوند و درگاه پرداخت آنلاینی مشابه صفحات درگاه های بانکی در اختیارتان میگذارند.
برای سئو سایت برنامه داشته باشد. سئو چیست؟ سئوSEO مجموعه استراتژی ها و فعالیت هایی که در طراحی سایت، محتوای سایت و … مورد توجه قرار می گیرند تا در نتیجه موتورهای جستجو، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار گیرد را سئو گویند. به بیان ساده تر کارهایی است که شما بر روی وب سایت خود انجام می دهید تا مصرف کننده با جستجو در مورد محصولی که شما تولید کننده آن هستید، به اولین سایت و تولید کننده ای که میرسد شما باشید را سئو گویند.
با مشتریان خود در ارتباط باشید. ارتباط دائم و موثر با مشتریان ضامن بقای شما در شرایط پر رقابت امروز است یعنی راه هایی برای برقراری ارتباط مشتریان پیش بینی کنید. راه های ساده مانند اختصاص شماره تلفن، ایمیل، پشتیبانی های آنلاین و طراحی فرم ارتباط در سایت از جمله مسیرهای ارتباطی با مشتریان است اما قسمتی مهمتر از امکان ایجاد ارتباط وجود دارد و آن پاسخگویی به مشتریان است که باعث موثر واقع شدن ارتباطات میشود. سعی کنید در ساعات کاری همیشه آنلاین باشید و هیچ درخواست، پیشنهاد، انتقاد و… را بیشتر از 24 ساعت به حال خود رها نکنید و در ساعتی زودتری از آنچه ذکر شد به آنها پاسخ دهید.
2007

http://www.gilan-online.ir/fa/News/65783/توصیه-هایی-برای-فروش-آنلاین
بستن   چاپ