نسیم گیلان
فرماندار آستارا: جلب رضایت مردم جدی گرفته شود
شنبه 19 آبان 1397 - 18:19:56
نسیم گیلان - آستارا - فرماندار آستارا گفت: نارضایتی اربابان رجوع از دستگاه های دولتی و سرگردانی سرمایه گذاران در اداره های این شهرستان قابل قبول نیست و مسئولان با استقرار میز خدمت به جلب نظر مراجعان بپردازند.
به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی در فرمانداری آستارا افزود: ایجاد موانع اداری و بی اساس در برابر سرمایه گذاران و کارآفرینان، به عقب ماندگی شهرستان و خسران عمومی سبب می شود و از بخش خصوصی باید برای توسعه و آبادانی بیشتر استقبال شود.
وی بیان کرد: امکان استفاده از زندانیان دارای مهارت و توانایی انجام کار در دستگاه های اداری نیز وجود دارد و مسئولان، نیاز خود به نوع خدمت را به فرمانداری اعلام کنند تا با هماهنگی دادگستری شهرستان، به جای حبس زندانیان از آنها برای خدمت استفاده شود.
رنجکش توجه به مدیریت پسماند و برنامه ریزی اداره ها برای کاهش آسیب های اجتماعی را متذکر شد و از برگزاری برنامه های هفته فرهنگی آستارا در اول دی ماه امسال، با محوریت روستا و با هدف افزایش حس مسئولیت عمومی در مدیریت روستاها خبر داد.
در این جلسه مسعود قدیمی بخشدار لوندویل، مدیریت بهینه پسماند و ترویج تفکیک زباله از مبدا در این بخش را مستلزم تلاش و زمان بیشتر دانست و بابک باستانی بخشدار مرکزی آستارا مصرف گرایی روستاها را علت افزایش زباله در آنها اعلام کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007

http://www.gilan-online.ir/fa/News/70562/فرماندار-آستارا--جلب-رضایت-مردم-جدی-گرفته-شود
بستن   چاپ