نسیم گیلان
معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی:
تامین اجتماعی مشتری مداری را وظیفه خود می داند
يکشنبه 21 بهمن 1397 - 22:45:40
نسیم گیلان - انزلی- سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع و همچنین ایفای تعهدات قانونی خود را به عنوان وظیفه اصلی در دستور کار خود دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین امیری گنجه ای روز یکشنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شعبه بندرانزلی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در هر شرایطی به تعهدات قانونی خود عمل کرده و این سازمان در هیچ زمانی بحران زده نبوده و نباید امید مردم را به یاس تبدیل کرد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی پایداری صندوق و تراز تعهدات با افق بلند مدت را به عنوان دو محور اساسی و رویکرد راهبردی در دستور کار خود دارد افزود: با وجود بدهی 180 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی، این سازمان تعهدات بسیاری از بیمه شده های خاص خود را همچنان انجام می دهد.
امیری گنجه ای با اشاره به کسری وصولی ماهیانه 2 هزار میلیارد تومان سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی ماهیانه 6هزار و 400 میلیارد تومان درآمد دارد که بیش از 97 درصد آن از حق بیمه ها تامین می شود.
وی همچنین افزود: تامین اجتماعی 420 هزار میلیارد تومان ذخائر شامل املاک و مستغلات و دارایی ها دارد که در شرایط بحرانی و خاص از آن استفاده می کند.
امیری گنجه ای با بیان اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون تامین اجتماعی منابع درآمدی را بدون حمایت دولت و با مدیریت خود توانست فراهم کند تاکید کرد: تامین اجتماعی 8 هزار میلیارد تومان هزینه های مصرفی دارد که دولت با وجود تعهد، تامین منابع نمی کند.
سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد:باید با کنترل مصارف ، پوشش انواع بیمه ها را در سبد کاری داشته باشیم و جلوگیری از فرار بیمه ای در شرایط بد اقتصادی کنونی مهمترین همکاری است که همگان می توانند با تامین اجتماعی داشته باشند.
***ضریب نفوذ بیمه ای گیلان 48 درصد است
در ادامه این مراسم مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه شعبه بندرانزلی این سازمان از شعب تیپ یک کشوری محسوب می شود گفت: بندرانزلی31 هزار بیمه شده اصلی و 11 هزار مستمری بگیر دارد.
جمیل حق پرست با اشاره به اینکه 62 درصد جمعیت انزلی بیمه شده تامین اجتماعی هستند افزود: ضریب نفوذ بیمه ای گیلان 48 درصد است .
وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله مهم بیمه خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر کمتر شاهد حساسیت مردم نسبت به بیمه هستیم و با از دست دادن توان کاری و به تبع آن نداشتن درآمد، آنوقت به فکر بیمه می افتند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان افزایش آمار گروه های بیمه شدگان خاص در استان تصریح کرد: افزایش گروه های بیمه شده خاص شامل قالیبافان، رانندگان، کارگران ساختمانی و غیره نشانگر فرهنگ مردم و توجه آنان به این نوع بیمه است.
وی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه بندرانزلی اظهار کرد: کلنگ احداث این پروژه در سال 95 در زمینی به مساحت هزار و 900 متر به زمین زده شد و پس از 18 ماه با زیر بنای 3 هزار و 200 متر امروز به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در نهمین روز از دهه فجر و در ادامه روند افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان بندرانزلی ساختمان تامین اجتماعی، با زیربنای 3هزار و 200 متر در سه طبقه و با اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
7471 /6030

http://www.gilan-online.ir/fa/News/86223/تامین-اجتماعی-مشتری-مداری-را-وظیفه-خود-می-داند
بستن   چاپ