نسیم گیلان

آخرين مطالب

لیگ دسته یک فوتبال کشور:

سومین پیروزی خانگی ملوانان به کمک ضربه پنالتی ورزشي

  بزرگنمايي:

گیلان آنلاین - انزلی-ایرنا-سومین پیروزی خانگی برای تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تحمیل سومین شکست به تیم قعرنشین آلومینیوم اراک در یک بازی بی جان و به کمک ضربه پنالتی رقم خورد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور(جام آزادگان) تیم آلومینیوم اراک از ساعت 14 و 30 دقیقه بعد از ظهر دوشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میهمان ملوانان بود.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با نیما میرزازاد ، مهیار زحمتکش، مهیار نوری، محمد رضا نقدی پور، صادق صادقی، وحید حیدریه ، سینا دست نشان، حسین قنبری، پژمان نوری، صائب محبی، شهریار مغانلو و حسین شنانی به سرمربیگیری نادر دست نشان به مصاف تیم آلومینیوم اراکی رفت .
حامد بصیری سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز محمد رضا قویدل، سعید یوسف زاده ، میلاد رخشان ، حسین احمدلو ، رسول سروش نیا ، میثم آقایی ، بهادرعبدی ، میلاد احمدی، ابوالفضل کمانی ، ایمان رئیسی نصب و فردین عابدینی را به عنوان بازیکنان اصلی در برابر ملوانان به میدان فرستاد.
قضاوت این دیدار برعهده علی صفایی بود و هادی طوسی، حسینعلی عابدی و رضوان سرشار ، وی را در امر قضاوت این دیدار یاری کرده و حسین عرب براقی نیز ناظر داوری این دیدار بود.
بازی در هوایی آفتابی آغاز شد و دو تیم از ابتدای بازی در صدد نفوذ به خطوط دفاعی یکدیگر بودند.
در نیمه نخست بازی تیم آلومینیوم اراک برای رسیدن به گل ، حملاتی را از عمق دفاع ملوان طراحی کرد و ملوانان نیز استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت های پشت محوطه جریمه را در دستور کار خود قرار داده بودند.
در دقیقه 23 بازی شوت سرکش شهریار مغانلو بازیکن ملوان بندرانزلی با نوک انگشتان دروازه بان تیم حریف راهی کرنر شد و در ادامه حملات ملوانان در دقیقه 33 بازی ، بی احتیاطی بازیکنان تیم آلومنیوم اراک کار دست این تیم داد و با خطا بر روی صادق صادقی بازیکن تیم ملوان بندرانزلی ، داور این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد تا تنها گل سه امتیازی این دیدار توسط مهیار زحمتکش از روی نقطه پنالتی برای ملوانان به ثمر برسد.
تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دریافت گل دوباره حملات خود را بر روی دروازه ملوانان آغاز کرد و در دقیقه 43 دیدار ضربه کرنر ارسالی از سوی بازیکنان این تیم به تیرک عمودی دروازه ملوانان برخورد کرد و خطر از بیخ گوش ملوانان گذشت تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع ملوان بندرانزلی نیمه اول را به پایان رسانده و به رختکن بروند.
در نیمه دوم بازی نیز تیم آلومینیوم اراک برای به ثمر رساندن گل ،حملات زیادی را از هر دو جناح بر روی دروازه ملوان بندرانزلی طراحی کرد و از سوی دیگر ملوانان نیز قصد استفاده از ضد حملات بر روی دروازه تیم حریف را داشتند.
در دقیقه 66 بازی شوت بازیکنان ملوان با فاصله اندک از بالای دروازه آلومینیوم اراک به بیرون رفت و اراکی ها نیز در پاسخ به ملوانان در دقیقه 79 بازی شوت خطرناکی را روانه دروازه ملوانان کردند که از بالای دروازه ملوان بندرانزلی به خارج از زمین رفت .
علی عابدی بازیکن ملوان بندرانزلی نیز در دقیقه 91 و در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم حریف موفق نبود و در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملوان بندرانزلی به پایان رسید.
***حاشیه های بازی
پیش از آغاز بازی نادر دست نشان سرمربی تیم میزبان به همراه کادر فنی با دسته گل به استقبال تیم حریف رفت و توسط بهمن صالح نیا پدر فوتبال گیلان به پاس زحمات سعید یوسف زاده کاپیتان فصول گذشته ملوانان و کاپیتان فعلی تیم آلومینیوم اراک از این بازیکن تقدیر شد.
هواداران تیم ملوان بندرانزلی در هنگام قرائت قرآن پرچمی بزرگ که بر روی آن نام خلیج همیشگی فارس حک شده بود در دست گرفتند.
محمد مایلی کهن سرمربی فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی از روی سکوها و از نزدیک شاهد بازی بود و فریبرز محمود زاده رییس مسابقات سازمان لیگ نیز به عنوان ناظر ویژه، در این دیدار حضور داشت.
در این بازی حسین قنبری ، مهیار نوری ، سینا دست نشان و محمد رضا نقدی پور از تیم ملوان بندرانزلی و بهادر عبدی و فرزین عابدینی از تیم آلومینیوم اراک از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند و حسین احمدلو بازیکن تیم آلومینیوم اراک نیز پس از تعویض به علت اعتراض به داور میدان ، با کارت زرد جریمه شد.
هواداران تیم ملوان 90 دقیقه ، یکصدا و بدون هیچ حاشیه ای این تیم را تشویق کردند و ماموران کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال نیز برای انجام تست دوپینگ در این دیدار حضور داشتند که از صائب محبی و حسین شنانی از ملوان و میثم آقایی و فردین عابدینی از تیم آلومینیوم تست دوپینگ گرفته شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز این دیدار و با مجموع 12 امتیاز و با انجام یک بازی کمتر در رده دهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت و تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز با کسب هشت امتیاز از 9 بازی انجام شده در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
ملوانان در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته دهم این رقابتها از ساعت 16 و 30 دقیقه روز شنبه 29 مهرماه جاری میهمان تیم ایران جوان بوشهر هستند و تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 15 همان روز میزبان تیم خونه به خونه بابل است.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/10757/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان

ماجرای تنبیه بدنی وحشتناک دانش‌ آموز مرزن‌ آبادی

نشای برنج در شهرستان فومن آغاز شد

نجات 16 خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان

راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟

بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است