مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان:
نبود بازار مناسب داخلی و خارجی از دغدغههای صاحبان صنایع است
اجتماعي
بزرگنمايي:
گیلان آنلاین - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نبود بازار مناسب داخلی و خارجی از دغدغههای صاحبان صنایع دانست و گفت: برگزاری نمایشگاهها و حضور در آنها میتواند تاثیر به سزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .
به گزارش ایسنا - منطقه گیلان،شهیدی یکی از دغدغههای صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاهها و حضور در آنها میتواند تاثیر به سزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .
وی با اشاره به به ارزیابی شرکت شهرکها از بخشهای مختلف صنعتی،خاطرنشان کرد: شرکت شهرکها در هر زمینهای که در شهرکهای صنعتی نیازمند مطالعه باشد ورود میکند و نتیجه مطالعات را در اختیار صاحبان صنایع قرار داده که این اقدام نوعی کمک به صنعت گران میشود تا هم بازاریابی آنها رونق و هم کسبوکارشان توسعه پیدا کند .
رئیس هیئتمدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره به آموزشهای در نظر گرفتهشده برای صنعتگران توسط شرکت شهرکهای گیلان،تصرح کرد: با توجه به نیازسنجیهایی که با پرسش از صنعتگران صورت میگیرد، آموزشهای کارشناسی، مدیریتی و غیره برای ارتقا سطح کمی و کیفی صنعت گران با بهکارگیری اساتید مجرب بومی و یا در صورت نیاز اساتید غیربومی دورههای رایگان از سوی شرکت شهرکها برگزار میشود .
شهیدی همچنین به برگزاری تورهای صنعتی برای صنعتگران شرکت شهرکها اشاره کرد و گفت: تورهای صنعتی داخل و خارج از استان و حتی خارج از کشور برای صنعتگران را پیشبینی کردهایم و اگر تورهای مذکور اثرگذاری در صنعتِ صنعتگران داشته باشد گاها تا 50 درصد هزینههای این تورها نیز از سوی شرکت شهرکها پرداخت میشود.
انتهای پیام
-
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱:۵۷:۱۷ PM
-
۸۵ بازديد
-
ایسنا - اجتماعی
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/14507/