نسیم گیلان

آخرين مطالب

آیت الله حسینی بوشهری تأکید کرد:

وحدت ملی سدی دربرابر تهدیدات خارجی/ملت بصیر دیده بان نظام باشند اجتماعي

  بزرگنمايي:

گیلان آنلاین - رشت- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری وحدت ملی میان مردم و مسئولان را سدی در برابر تهدیدات خارجی دانست و تأکید کرد: ملت با هوشیاری و بصیرت دیده بان نظام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن رشت که در میدان شهدای ذهاب برگزار شد، ضمن تبریک این ایام و تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم واقشار مختلف در این راهپیمایی ، اظهارکرد: استان گیلان مهد علمای بزرگی همچون آیت الله بهجت و دهها و صدها عالم و فرهیخته بزرگ دیگر است.
وی با بیان اینکه همیشه ایام الله و روزهای مبارک برای انسان های شکیبا و صبور دارای نشانه های فراوان است، گفت: در قرآن کریم انسان های اهل ایمان افرادی هستند که دچار بحران ، ناامیدی نشده و هنگامی که پیروزی به سراغ آنها می رود مغرور نشده و شکرگذار خداوند متعال هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری آیات قران محدود به یک زمان و مکان خاصی نبوده و در همه دوره ها کاربرد دارد، افزود: براساس این آیات الهی 22 بهمن نیز با توجه به ویژگی های آن « یوم الله» نامیده شود.
وی به حضور گسترده مردم در تمام 39 سال گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و به پشتوانه این ملت از تاریکی و ظلم رها و به سمت نور و ایمان الهی هدایت شد.
بازنگری اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان این سوال که با وجود همه این سال ها آیا تنها باید به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بسنده کرد ، تصریح کرد: امروز به پشتوانه 39 سال تجربه و گذر از فراز و فرودهای بسیار باید اقدامات دیگری انجام شود.
وی همچنین یادآورشد: طی سال های گذشته انقلاب اسلامی همیشه مورد توطئه ، تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی، جنگ سخت تحمیلی و اعمال جنگ نرم فرهنگی از سوی دشمنان نظام مقدس اسلامی بود که همیشه با حضور گسترده مردم خنثی شده است.
امام جمعه قم با بیان اینکه 22 بهمن ماه روزی است که باید اهداف انقلاب، شعارهای انقلاب مورد بازنگری و بررسی به ویژه از سوی مسئولان نظام مقدس اسلامی قرار گیرد، ادامه داد: باید این موضوع که دلیل انقلاب ما چه بوده و برای چه مردم به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردند برای جامعه تبیین و تشریع شود.
به گفته این مسئول بازگشت عزت و مجد گذشته، از بین رفتن فقر و محرومیت، بالندگی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ، شکوفایی اقتصاد برگرفته از آموزه های دینی و ایجاد فضای امن و آرام برای ستمدیدگان جهان از جمله اهداف انقلاب اسلامی ایران است که باید برای جامعه بیان شود.
وی با تأکید براینکه مسئولان باید بر این اهداف شناخت و آگاهی لازم را داشته و در راستای استقرار آن در نظام مقدس اسلامی تلاش بیشتری کنند، افزود: دشمن در این مسیر سنگ اندازی و مانع تراشی های بسیاری انجام داد که سبب گرفته شدن بیشتر انرژی مسئولان برای مبارزه با آنها شد.
جوشش و گسترش انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان
آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه در طول همه این سال ها شاهد گسترش و جوشش انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان بوده ایم، گفت: امروز حضور مدافعان حرم از سراسر کشور برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب نشان می دهد که این جوشش در میان جوانان ایرانی نیز ادامه دار است.
وی با اشاره به اینکه عده ای محدود گمان می کنند که آمریکا، بازماندگان پهلوی و برخی کشورهای اروپایی و غربی منجی ایران اسلامی هستند، گفت: این تصور اشتباه است کسانی که در خیابان های تهران مغازه داران را ترور می کردند آیا می توانند منجی ما باشند و یا تنها دایه های مهربان تر از مادر هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تنها خودمان دلسوز کشور و مردم و انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: امروز رهبری فرزانه انقلاب در همه عرصه ها دلسوزترین نسبت به این کشور و ملت بوده و در هر زمانی تذکر و توصیه های لازم را انجام می دهد.
وی با اشاره به اینکه دیروز امام راحل به عنوان پدر برای این انقلاب نقش آفرینی می کرد امروز این وظیفه سنگین برعهده مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: مسئولان در طول همه این سال ها تلاش کرده اند هرچند مشکلات و نارسایی هایی در این میان وجود دارد که نیازمند تلاش بیشتر است.
آیت الله حسینی بوشهری با تأکید براینکه دشمن در بسیاری از موارد با بزرگنمایی تلاش می کند تا دستاوردهای انقلاب را نادیده گرفته و به گونه ای دیگر برای مردم در فضا مجازی به نمایش بگذارد، ادامه داد: امروز اقتدار ، عزت و جایگاه ایران در حوزه نظامی ، علمی ، فناوری و سایر بخش ها برکسی پوشیده نیست.
پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف دلیل هراس دشمنان
وی در ادامه با اشاره به اینکه این پیشرفت ها سبب هراس دشمن به ویژه در زمینه نظامی و موشکی شده است، تصریح کرد: دشمن اگر بخواهد قدمی بردارد برای همیشه پشیمان می شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برخی تهدیدات داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: نظام مقدس اسلامی از تهدیدات خارجی هراسی ندارد اگر در داخل کشور بین مردم و مسئولان وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد.
امام جمعه قم همچنین با تأکید براینکه مسئولان باید به گونه ای رفتار کنند تا موجبات ناامیدی مردم از نظام فراهم نشود، افزود: فاصله گرفتن نسل جوان از انقلاب و نشان ندادن هیچ عکس العملی در برابر ناهنجاری های اجتماعی از سوی مردم دو تهدید مهم داخلی است که باید به آن توجه شود.
وی با بیان اینکه عامل نفوذی داخلی یکی دیگر از تهدیدات مهم است ، اظهار کرد: نفوذ این نیست که حتما عاملی از آمریکا ، انگلیس و یا کشورهای خارجی وارد ایران شود بلکه کارشکنی کردن و انجام ندادن کارهای مردم خود نفوذی برای ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولان به عنوان کارگزاران نظام مقدس اسلامی باید خدمتگزار مردم باشند، گفت: وظیفه مهم ما حفظ وحدت در جامعه است اگر دشمن بدانند در میان مسئولان و مردم ما وحدت وجود دارد دیگر سخن انها تأثیرنخواهد داشت.
به گفته این مسئول همه ما اعم از مردم و مسئولان باید با هوشیاری ، بیداری و بصیرت در هرجایی که هستیم دیده بان انقلاب بوده و از آن حفاظت کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/20012/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکس/ اولین دوره مسابقات اسب‌دوانی گیلان برگزار شد

تو مثل منی برف...

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن 2 شهرستان گیلان

دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

محبت کردنشون خیلی جالبه

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا

پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست

عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت

عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت

خروش مردم لاهیجان در پی عملیات «وعده صادق»

راهپیمایی مردم لشت نشا در حمایت از عملیات «وعده صادق»

اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه

صحبت های شنیدنی دکتر انوشه

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

«نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

مسیر رویایی در اشکورات گیلان

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

«رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

فرق انسان و سایر موجودات در نوع دوستی

2 مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان

داستانک/ شنوایی کم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی