نسیم گیلان

آخرين مطالب

شهرداری آستارا برای صدرنشینی و چوکا برای فرار از انتهای جدول می جنگند اجتماعي

شهرداری آستارا برای صدرنشینی و چوکا برای فرار از انتهای جدول می جنگند
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - در چارچوب این رقابت ها و در حساس ترین بازی هفته هفدهم تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و هوادار تهران عصر امروز به میزبانی تیم شهرداری بندر آستارا در ورزشگاه وحدت این شهرستان به میدان می روند.
این دیدار برای هر دو تیم به خصوص شهرداری آستارا بسیار مهم است و با پیروزی در این بازی و توقف احتمالی تیم مس کرمان می تواند صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول شود.
تیم شهرداری بندر آستارا که تاکنون در رقابت های لیگ دسته اول نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و موفق ترین تیم گیلان در دور رفت این مسابقات است در هفته پایانی دور رفت باید در دیداری بسیار سخت و حساس رو در روی تیم هوادار تهران قرار گیرد.
البته به دلیل میزبانی، شهرداری بندر آستارا می تواند از فرصت میزبانی خود سود برده و برابر حریفش به برتری برسد تا همچنان یکی از مدعیان جدی رقابت های لیگ دسته اول در فصل جاری و تا پایان دور رفت بشمار برود.
حال آنکه شاید کمتر کسی فکر می کرد تیم شهرداری بندر آستارا که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت و از آن رقابت ها به لیگ دسته اول صعود کرده، هم اینک در جمع مدعیان قرار گیرد و حتی تا پایان دور رفت امیدوار به صدرنشینی این مسابقات نیز باشد.
با این وجود به طور حتم این تیم فرصت گرانبهای کنونی را از دست نمی دهد و با تمام توان رو در روی تیم مدعی و پرمهره هوادار تهران قرار می گیرد تا با برتری برابر این تیم به روند صعودی خود در لیگ دسته اول ادامه دهد.
از سوی دیگر تیم فوتبال هوادار تهران که از تیم های قدرتمند و مدعی این فصل لیگ دسته اول بشمار می رود نیز برای کسب سه امتیاز برابر تیم شهرداری بندر آستارا به میدان می رود چون این تیم نیز به فکر کسب سهمیه لیگ برتری است.
با توجه به شرایط جدول، کسب نتیجه مساوی نه تنها برای شهردای بندر آستارا بلکه برای تیم هوادار تهران نیز فایده چندانی ندارد و هر دو تیم برای پیروزی در این میدان می جنگند تا برنده این بازی همچنان جزو تیم های صدر جدولی لیگ باشد اما تیم شهرداری آستارا این شانس را دارد که با پیروزی در این بازی خانگی حتی صدرنشین لیگ نیز شود.
این دیدار حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ دسته اول است که هر دو تیم نیز با تفکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز گام به میدان می روند.
تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با حضور 18 تیم، شهرداری بندر آستارا با 28 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و فقط امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و تیم فوتبال هودار تهران نیز با 26 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد.
اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، در هفته هفدهم این مسابقات عصر روز دوشنبه 18 اسفند ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تیم آرمان گهر سیرجان است.
چوکایی ها تاکنون نتوانسته اند نتایج خوبی را در رقابت های لیگ دسته اول کسب کنند و به عنوان ضعیف ترین نماینده گیلان در این دوره از مسابقات محسوب می شوند و شرایط مساعدی نیز در جدول رده بندی ندارد و به همین دلیل این تیم نیازمند پیروزی در دیدار خانگی خود است.
تیم فوتبال چوکا تالش که بازی های خانگی خود را به دلیل ناآماده بودن زمین ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردارجنگل رشت انجام می دهد، در این دیدار نیز باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت از تیم آرمان گهر سیرجان میزبانی کند.
البته شرایط جدول رده بندی به گونه ای است که تیم فوتبال چوکا تالش برای اینکه فاصله خود را با تیم های انتهای جدول بیشتر کند، فقط نیاز به کسب پیروزی برابر آرمان گهر سیرجان دارد و کسب نتیجه مساوی نیز برای این تیم به منزله شکست است.
با این وجود تیم فوتبال چوکا تالش تمام سعی و تلاش خود را بکار می بندد تا با پیروزی در این دیداروضعیت خود را در جدول رده بندی تا حدی بهبود بخشد و با کسب سه امتیاز بازی به تیم های میانه جدول نزدیکتر شود.
این در حالی است که چوکایی ها با پیروزی برابر آرمان گهر سیرجان، بالاتر از این تیم در جدول رده بندی قرار می گیرند و به طور حتم چند پله در جدول نیز صعود خواهند کرد و به همین دلیل، این دیدار یکی از بازی های مهم چوکا در دور رفت محسوب می شود.
البته در آن سوی میدان تیم آرمان گهر سیرجان نیز فقط یک پله بالاتر از تیم چوکا در جدول رده بندی قرار دارد و این بازی یکی از دیدارهای 6 امتیازی محسوب می شودچون تیم برنده می تواند فاصله خود را با دیگر تیم میدان و سایر تیم های انتهای جدولی بیشتر کند.
این دیدار نیز یکی از بازی های حساس تیم های انتهای جدولی در هفته هفدهم است و به طور حتم هر دو تیم چوکا تالش و آرمان گهر سیرجان برای پیروزی به میدان می روند اما کسب نتیجه مساوی در این بازی خارج از خانه نیز می تواند برای تیم آرمان گهر نتیجه مطلوبی باشد.
تا پایان هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با کسب 17 امتیاز در مکان پانزدهم و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب 15 امتیاز در مکان شانزدهم جدول 18 تیمی این مسابقات قرار دارند.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید در دیداری خارج از خانه در تهران رو در روی تیم بادران قرار گیرد که به ور حتم ملوانان در این بازی کار سختی پیش رو دارند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که هم اینک در میانه جدول رده بندی قرار دارد و تاکنون نیز نتوانسته رضایت طرفداران خود را جلب کند، باید در این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کند تا به تیمهای صدر جدولی نزدیکتر شود.
ملوانان در چند دیدار خود ضعیف ظاهر و حتی در چند دیدار خانگی نتوانستند نتیجه دلخواه را کسب کنند تا هم اینک در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر حضور نداشته باشند.
با این وجود ملوانان در صورت کسب پیروزی برابر تیم بادران تهران با این تیم هم امتیاز می شوند و این یک فرصت بسیار مناسب برای ملوانان است تا با برتری در این بازی خارج از خانه نیم فصل اول را با یک پیروزی دلچسب به اتمام برسانند.
البته در آن سوی میدان، تیم بادران تهران نیز چشم به هر سه امتیاز این بازی خانگی دوخته تا با برتری برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خود را به تیم های صدر جدول نزدیکتر کند و به همین دلیل تیم فوتبال ملوان در این بازی سخت خارج از خانه کار دشواری را پیش رو دارد.
این در حالی است که به طور حتم طرفداران پرشمار ملوان بندرانزلی انتظار کسب امتیاز از تیم خود در این دیدار و برابر تیم بادارن دارند تا با پیروزی در این دیدار همچنان ملوانان یکی از مدعیان لیگ دسته یک محسوب شود.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته شانزدهم تیم فوتبال بادران تهران با کسب 25 امتیاز در مکان ششم قرار دارد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب 22 امتیاز در رتبه نهم جدول 18 تیمی این دوره از مسابقات قرار گرفته است.
باید منتظر ماند و دید که نمایندگان فوتبال گیلان در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول چه نتایجی را کسب می کند که در این بین، تیم شهرداری بندر آستارا این فرصت را دارد در پایان این هفته از رقابت ها حتی صدرنشین لیگ شود تا برای اولین بار تیمی از گیلان صدر جدول را از آن خود کند.
برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/250967/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت

تحقق اهداف بهداشتی رضایتمندی مردم را به همراه دارد

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک 10 ساله در رشت

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله

افتتاح 3 طرح هادی و آسفالت راه روستایی در شهرستان فومن

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت 10

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

اراذل و اوباش آستارا از کف خیابان‌ها‌ شدند

خارج کردن تومور بزرگ از بدن کودک 10ساله در رشت

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه

مسافران گیلان و دغدغه‌ای که برچیده شد

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال 1403

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

اولین دوره مسابقات اسب دوانی گیلان برگزار شد

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، اول اردیبهشت 1403

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت

سبز شدن باغ‌های گیلان با سوغات کاشف السلطنه

آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

شب شعری با عنوان «وعده صادق» در شهرستان لاهیجان

راهپیمایی نمازگزاران درمحکومیت جنایات رژیم کودکش اسرائیل

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود

اراذل و اوباش آستارا دستگیر شدند