نسیم گیلان

آخرين مطالب

عرضه ورق سیاه گیلان با بهترین قیمت در بازرگانی آراد آهن اقتصادي

عرضه ورق سیاه گیلان با بهترین قیمت در بازرگانی آراد آهن
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - کارخانه فولاد گیلان با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته ظرفیت بالایی از تولیدات ورق فولادی کشور را به خود اختصاص دهد و نیاز کشور را به صنایع بالادستی و پایین دستی تامین کند.
کارخانه فولاد گیلان شامل دو بخش اصلی می باشد : خط نورد گرم و نورد سرد . هر دو این خطوط علیرغم تنش ها و فشارهای اقتصادی به فعالیت های بی وفقه خود ادامه می دهند .
واحد نورد گرم در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع و واحد نورد سرد در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع قرار دارد و در حال حاضر پروژه ی ایجاد واحد ورق گالوانیزه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با ظرفیت 150 هزار تن در دست انجام می باشد . تولیدات کارخانه فولاد گیلان جهت مصرف در صنایع پروفیل سازی ، لوله سازی و سایر محصولات مورد نیاز بخش صنایع سنگین کاربرد دارند .
ورق سیاه گیلان
یکی از مهم ترین تولیدات مجتمع فولاد گیلان ورق سیاه گیلان است که محصول خط تولید ورق نورد گرم این مجتمع می باشد . در فرایند نورد گرم اسلب با ضخامت 200 تا 250 میلی متر به کلاف با ضخامت 2 تا 17 میلی متر تبدیل می شود .این کارخانه قابلیت تولید 1.600.000 تن ورق سیاه در نورد گرم را داراست . محدوده ی ضخامت ورق سیاه گیلان 2 الی 17 میلی متر و محدوده عرض ورق سیاه گیلان 600 الی 1420 میلی متر می باشد و حداکثر وزن کلاف تولیدی 20 تن است.
از نظر کیفیت، ورق سیاه فولاد گیلان با کسب گواهینامه ISO9001:2008 اشاره بر کیفیت بالا محصولات تولیدی خود دارد. ورق سیاه گیلان در بازار آهن آلات ایران از تقاضای خوبی برخوردار است و در صنایع پایین دستی و بالادستی بسیار کاربرد دارد.

نسیم گیلان

فرایند تولید ورق سیاه گیلان
ورق گیلان محصول نورد گرم، با آلیاژ st37 تولید می‌گردد. تولید ورق سیاه گیلان طی چند مرحله صورت می گیرد که در ادامه به آن اشاده می شود:
1- تهیه اسلب
اسلب یا تختال فولادی ماده اولیه تولید ورق است. کارخانه‌های متعددی در سراسر کشور به تولید اسلب فولادی مشغول هستند. مجتمع فولاد گیلان برخلاف کارخانه فولاد مبارکه خود قادر به تولید اسلب نبوده و با خرید اسلب از کارخانه‌های تولید کننده آن، که یکی از آنها فولاد هرمزگان می باشد، ماده اولیه تولید ورق را تامین می‌کند.
2- پیش گرم کردن
جهت آماده سازی اسلب ها برای فرایند نورد، با قرار دادن در کوره آنها را تا حرارت مشخصی داغ می کنند. حرارت دادن اسلب در این کوره ها با عث نرم شدن آن می شود و شکل‌پذیری اسلب را افزایش می‌دهد. پس از رسیدن دمای ماده اولیه به مقدار مشخصی، اسلب از کوره خارج شده و به سمت خط نورد هدایت می‌گردد.
3- پوسته زدایی
بر روی اسلب گداخته‌ای که از کوره پیش گرم خارج می‌شود، به دلیل بالا بودن دما، پوسته اکسیدی تشکیل می‌شود. برای آنکه کیفیت ورق تولیدی تحت تاثیر این لایه اکسیدی قرار نگیرد، پیش از نورد پوسته زدایی می‌گردد. برای این کار اغلب از پاشش آب فشار قوی استفاده می‌شود.
4- نورد ورق
اسلب‌ در طی چند مرحله نورد، کاهش ضخامت می‌دهد. معمولا در هر مرحله غلتک‌های نوردی با اعمال نیروی فشاری 25 درصد از ضخامت آن را کم می‌کنند. دقت کنید که هر چه ضخامت نهایی ورق کمتر باشد، تعداد مراحل نورد بیشتر خواهد شد. به طور معمول اسلب‌ها 5 تا 8 مرتبه نورد می‌شوند.
5- عملیات حرارتی
ورق تولید شده پس از نورد، در مجاورت هوا خنک می‌شود. این نوع عملیات حرارتی در دنیای متالورژی به نرماله کردن یا نرمالینگ شهرت دارد. این روش خنک شدن خواص مکانیکی ویژه‌ای به ورق می‌بخشد.
6- تکمیل فرایند تولید
پس از خنک شدن، ورق گیلان به صورت رول پیچیده می‌شود. هر رول ورق، وزن مشخصی دارد. پس از آماده شدن و بسته بندی، رول‌های ورق گیلان به انبار منتقل می‌شود تا روانه بازار شوند.

نسیم گیلان

کاربرد ورق سیاه گیلان
همانند سایر برندهای ورق سیاه در بازار مانند فولاد مبارکه، اکسین، سبا و کاویان، ورق گیلان در صنایع مختلف از جمله تولید پروفیل های ساختمانی همچون قوطی ستونی، قوطی صنعتی، پروفیل زد و صنایع سنگین مانند صنایع کشتی سازی و دیگر تجیهزات دریایی، ساخت تانک و مخازن ذخیره مشتقات نفتی، ساخت لوله های فولادی و ... استفاده می شود. یکی از ویژگی های ورق گیلان، قیمت کمتر آن نسبت به برندهای مطرح مانند فولاد مبارکه است که همین عامل محبوبیت و کاربرد ورق سیاه گیلان را افزایش داده است. محصولات تولید شده از ورق سیاه گیلان مانند انوع قوطی و پروفیل کیفیت قابل قبولی داشته و ضمن داشتن قیمت مناسب در تعدیل بازار محصولات فولادی کشور نقش مهمی دارد. یکی دیگر از خصوصیات برجسته ورق گیلان جوش پذیری مناسب آن است که باعث شده هیچ محدودیت کاربردی در صنایع مربوطه نداشته باشد.
قیمت ورق سیاه گیلان
قیمت ورق سیاه فولاد گیلان با در نظر گرفتن ضخامت ، ابعاد ، کاربرد و مواد به کار رفته در آن متغیر است. البته عواملی چون هزینه مواد اولیه ، هزینه سوخت و انرژی ، هزینه تامین آب ، حمل و نقل ، شرایط سیاسی و تحریم و میزان عرضه و تقاضا در بازار به طور کلی بر قیمت ورق سیاه گیلان و هر کالای استراتژیک دیگری تاثیر گذار است. بازرگانی آراد آهن یکی از شرکت های مرجع در زمینه فروش برندهای مختلف ورق سیاه می باشد. شما می توانید قیمت ورق سیاه گیلان از آراد آهن بصورت تماس مستقیم یا مراجعه به سایت آرادآهن یا تلگرام آراد آهن مشاهده نمایید. قیمت ها به صورت روزانه و لحظه ای در سایت و تلگرام آراد آهن به روز رسانی می شود با این حال به علت نوسانات بازار می توانید جهت استعلام دقیق قیمت از طریق شماره 34055-031 با کارشناسان فروش آراد آهن تماس بگیرید.

نسیم گیلان

خرید ورق سیاه گیلان با بهترین قیمت از آراد آهن
اگر قصد خرید ورق سیاه گیلان با بهترین قیمت را دارید آراد آهن را در اولویت قرار دهید . آراد آهن همواره تلاش کرده با اجرای تعهداتش علاوه بر جلب رضایت و اعتماد مشتریان آهن آلات مورد نیاز مشتریان را با پایین قیمت بازار تامین نماید. برای خرید ورق سیاه فولاد گیلان از آراد آهن ، پس از مطرح کردن ابعاد ، نوع و مقدار مورد نیاز ورق درخواستی و گرفتن تاییدیه قیمت از کارشناسان فروش این شرکت تمامی مراحل خرید، بارگیری ، اعلام وزن ، صدور فاکتور رسمی و تحویل را با اطمینان خاطر به آراد آهن بسپارید.
کد خبر 597641 برچسب‌ها آهن - بازار عضویت در کانال تلگرام خبربان

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/263649/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

2 مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

استقرار هوای صاف و آفتابی در گیلان

داستانک/ شنوایی کم

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، 31 فروردین 1403

ساخت گلدانی خوش آب و رنگ به شکل توت فرنگی

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

با کودک مثل خودش صحبت کنید

غیور مردان بوشهری در بِستر غیور زنان بوشهری شکوفا شدند

ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه

شناسایی 3 تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

ایرانی‌ترین غیرایرانی

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید

پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

دل دوستان شکستی، بر دشمنان نشستی

هیچ مانعی برای برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود ندارد

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید نادر مهدوی

بهره برداری از 14 پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت

هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری

برخورداری 48 روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد

ثبت تصاویر پلنگ ایرانی در جنوب گیلان

با ما منشین اگر نه بدنام شوی

موضوع ایثار و شهادت موضوع بسیار مهم دولت سیزدهم است/بکارگیری ظرفیت های مردمی از برنامه های جدی بنیاد است

بیش از 13 کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

آسمان مال من است

شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داشته اند

راه‌یابی ملی‌پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا

اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار

منطقه زیبای پامنار خوزستان

شعر خوانی زیبای باران نیکراه

کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟

زمین گرد است!

انسداد 29 محور شریانی و غیر شریانی کشور

بهار در ارتفاعات گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان: 75 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز

٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند

احتمال وقوع سیل در این سه استان