نسیم گیلان

آخرين مطالب

ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است علمي

ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است
  بزرگنمايي:

نسیم گیلان - ردمی Note 8 2021 با رفرش ریت ١٢٠ هرتز در راه است 3
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/7681070
٢٨٠
٢
ترنجی / ردمی نوت ٨، گوشی پر فروشی بود که ردمی در سال ٢٠١٩ میلادی از آن رونمایی کرد. این گوشی محبوب، در بازارهای مختلفی عرضه شد. بازار کشورمان نیز پذیرای این گوشی جذاب بود. پس از گذشت نزدیک به ٢ سال از رونمایی این گوشی پر فروش، ردمی تصمیم دارد تا نسخه جدیدی از آن را با نامی جدید روانه بازار کند. در ادامه، در مورد ردمی Note 8 2021 خواهیم خواند. گوشی که قرار است با مشخصات تغییر یافته عرضه شود.
ردمی نوت ٨، یکی از گوشی‌های پر طرفدار شیائومی در بازار جهانی بود. این گوشی، در کشورهای مختلفی از جمله ایران عرضه شد. سال گذشته، بسیاری از کاربران ایرانی نیز این گوشی را تهیه کردند. اگر به یاد داشته باشید، ردمی نوت ٨ پیش‌تر با تراشه‌ ١١ نانومتری اسنپدراگون 665 و دوربین اصلی چهارگانه‌ 4٨ مگاپیکسلی رونمایی شده بود.
پس از فروش پر رونق این گوشی اقتصادی، ردمی توانست رکوردهای فروش خانواده ردمی نوت را بشکند. در همین راستا، ردمی می‌خواهد بار دیگری شانس خود را امتحان کند و نسخه جدیدی از گوشی محبوب خود را به بازار ارائه دهد! به گزارش Gizmochina، گوشی Redmi Note 8 2021 در راه است. در ادامه مطلب، برخی از مشخصات فنی و جزئیات نسخه جدید ردمی نوت ٨ را خواهیم خواند. آیا این گوشی تغییرات مورد توجهی را تجربه کرده است؟
چندی پیش، خبری از رونمایی نسخه جدید ردمی نوت 8، گوشی پر طرفدار شیائومی منتشر شده بود. این خبر، به عرضه این نسخه با نام ردمی Note 8 2021 یا Note 8 Reloaded منتشر شده بود. اگر به یاد داشته باشید، نسخه‌ای از Poco M2 با نام پوکو M2 Reloaded رونمایی شده بود.
بنابراین، تغییر نام این گوشی به Redmi Note 8 Reloaded دور از ذهن نیست. اما در بخشی از سایت FCC، برخی از کاربران نام Redmi Note 8 2021 را جستجو کرده‌اند، و با تصویر زیر مواجه شده‌اند. در نتیجه، رونمایی از نسخه ٢٠٢١ ردمی نوت ٨، محتمل به نظر می‌رسد.

نسیم گیلان


گوشی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، با مدل نامبر “M1908C3JGG” در FCC لیست شده است. تأیید شدن توسط این مجموعه، به منزله افزایش احتمال رونمایی از نسخه جدید این گوشی اقتصادی است. این دستگاه می‌تواند نقش ردمی نوت ٨ را در سال ٢٠٢١ ایفا کند. دیگر تأییدیه اعطا شده به این گوشی، استفاده از باتری با ظرفیت 4,٠٠٠ میلی آمپر ساعت را تأیید می‌کند. بر همین اساس، خبری از باتری حجیم‌تر در این گوشی نخواهد بود و همان باتری نسل قبل، در ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ نیز به کار گرفته خواهد شد.

نسیم گیلان


ظرفیت باتری ردمی Note 8 2021
مشخصات فنی احتمالی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١
ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، در صورت وجود خارجی، دستگاه مورد انتظاری خواهد بود. زیرا بازی کردن نقش ردمی نوت ٨ محبوب، کار دشواری است. اما مشخصات فنی ردمی نوت ٨ ٢٠٢١ چطور هستند؟ آیا می‌توان این گوشی را به عنوان یک جایگزین شایسته قلمداد کرد؟
خب، از همین ابتدا بگذارید بخش جذاب داستان را برایتان تعریف کنیم. احتمال استفاده از نمایشگری با پنل IPS LCD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در ردمی نوت ٨ ٢٠٢١، زیاد است. به همین منوال، این ویژگی موضوع جذابی در ردمی نوت ٨ جدید است. همچنین احتمالاً طراحی با ناچ قطره‌ای ردمی نوت ٨ در این گوشی حفظ خواهد شد.
اما جانشین تراشه اسنپدراگون 665 چه تراشه‌ای است؟ باید بگویم که در این بخش، برایتان خبر خیلی خوبی نداریم. تراشه ١٢ نانومتری Helio G85، در این گوشی عنوان مغز متفکر را خواهد داشت. تراشه‌ای که بسیاری از کاربران از عملکرد نه چندان رضایت بخش آن در ردمی نوت ٩ شکایت داشتند! بنابراین، نمی‌توان گفت که ردمی نوت ٨ در این بخش پیشرفت خاصی را تجربه کرده است. انتظار داشتیم که حداقل ردمی از تراشه‌ای با پشتیبانی از اینترنت 5G بهره بگیرد. به عنوان مثال، تراشه Dimensity 700 می‌توانست گزینه جذابی باشد.
همان طور که گفتیم، باتری این دستگاه ظرفیت 4,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. شارژر نسخه جدید ردمی نوت ٨ نیز از توان ٢٢.5 واتی برخودار است. این شارژر که مانند جعبه قرار دارد، وظیفه تغذیه باتری ردمی نوت ٨ تازه وارد را دارد. احتمالاً مانند اتفاقی که در ردمی نوت ٩ اس شاهد بودیم، این دستگاه نیز از توان شارژ حداکثر ١٨ واتی پشتیبانی کند. 64 یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به همراه حداقل 4 گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه اقتصادی جدید، در نظر گرفته خواهد شد. احتمال استفاده از حافظه داخلی نوع eMMC 5.1 نیز کم نیست.
حفظ شدن همان سیستم دوربین ردمی نوت ٨ در این گوشی نیز دور از انتظار نیست. به همین صورت، دوربین اصلی این گوشی احتمالاً از سنسورهای ٢+٢+٨+4٨ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی تکی نیز وضوح ١٣ مگاپیکسلی دارد. خوشبختانه رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض در این گوشی قرار دارد. این رابط کاربری، همراه با نسخه یازدهم سیستم عامل محبوب اندروید خواهد شد. در کل، شاید جذاب‌ترین و بزرگ‌ترین پیشرفت این گوشی نسبت به نسخه قبلی، برخورداری نمایشگر از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی باشد.
نظر شما در مورد ردمی Note 8 2021 چیست؟ فکر می‌کنید از این گوشی به اندازه نسل قبل، استقبال بشود؟ آیا ردمی با عرضه این گوشی، حرکت مناسبی را انجام داده است؟

لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/268615/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

کشف 2تن شکر قاچاق در رودسر

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، 6 اردیبهشت 1403

نکوداشت کاشف السلطنه فردا در لاهیجان

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

دکلمه زیبای خسرو شکیبایی

آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است

آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی

پیشرفت 90 درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر

تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی

اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان

مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)

نزدیک بشیم به هم یا نزدیک نشیم؟

هرروز یک سری مشکل هست!

مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه 28 هزار تومان

نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه

دنیا را چقدر جدی گرفتیم !

ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید

اجرای 35 کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

56 دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر 23 سال آب‌های آرام شد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس

پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار 2000 میلیاردی

الزام فرهنگ‌سازی برای کتاب‌های الکترونیکی

صحبت های دلنشین دکتر کاکاوند در مورد قدرت

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

ویدئوی از خط تولید لوازم آرایشی اورجینال در پاکستان!

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

کشف 56 دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

توزیع تخم نوغان در 9 شهرستان گیلان از شنبه

کشف 56 خودرو سرقتی در گیلان