معرفی کتاب «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک»
مقالات
بزرگنمايي:
نسیم گیلان - آخرین خبر /نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سالها تجربه به آن اشاره میکند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسبوکارهای کوچک در مقایسه با کسبوکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاسپذیری شرکتها مؤثر است.
معرف کتاب: محدثه خانی
انتشارات: آریانا قلم
-
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴:۲۱
-
۲۵ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/747457/