راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی، جوان گرایی و مردمی شدن است
اجتماعي
بزرگنمايي:
نسیم گیلان - رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان راهبرد جدید این سازمان را جوانگرایی و مردمی شدن عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدوی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت افزود: اهل ایمان از دیرباز بر خودشان وظیفه میدانستند که رسالت جدی الهی را تبلیغ کنند که مهمترین رسالت تحقق حاکمیت آموزههای قرآنی است.
وی یکی از حماسههای بزرگ امام را نظاممند کردن جبهه اهل ایمان در وجوه مختلف و به ویژه سامان دادن تبلیغات اسلامی خواند و افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان تداومبخش گام اول انقلاب و صاحب نقشه گام دوم درخصوص فلسفه سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند که امروز ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.
حجت الاسلام مهدوی حرکت دینی فعالانه و مجاهدانه را مد نظر قرار داد و یادآور شد: بیتردید ثمره درخشان گام اول انقلاب ایجاد خط مقاومت در منطقه است و لذا در گام دوم آحاد ملت ایران باید برای تحقق تمدنسازی نوین اسلامی حماسهآفرینی کنند که در این راستا تبلیغات حرف اول را میزند.
وی تبلیغات را به مثابه مبارزه فکری و فرهنگی و معرفتی دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب در اوج تحریم علیه ملت ایران، از حمایتهای مادی و معنوی بنگاههای رسانهای خود در داخل و خارج کشور دست نمیکشند و پولهای کلانی را برای شبکههای ماهوارهای و فضاهای مجازی هزینه میکنند تا مردم ما را از آرمان تاریخی و مقدس خویش دور سازند و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و انقلابی را نشانه گرفتهاند.
وی تصریح کرد: وظیفه خطیر تبلیغات بر عهده آحاد مردم است و در ایامی که جامعه ما مورد تهاجم رسانهای و جنگ روانی دشمنان قرار گرفته، وظیفه تبلیغاتی ما بسیار بیشتر از گذشته حساس است.
حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف میداند بیانیه گام دوم انقلاب را که یکی از مصادیق بهروز شعائر الهی است در چارچوب رهنمودهای رهبر انقلاب بر فضای جامعه حاکم کند.
سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد.
7296/2007/
-
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹:۱۹
-
۸۱ بازديد
-
-
نسیم گیلان
لینک کوتاه:
https://www.nasimegilan.ir/Fa/News/99892/